پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۸۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اظهار کرد: بازگشایی مدارس تابعی از تصمیمات رهبران کشور‌ها در جهت عادی‌سازی امور و شروع به کار مشاغل مختلف و باز شدن فضای کسب‌وکار به‌منظور جلوگیری از تعطیلی بیشتر صنایع و مشاغل خدماتی است. در تمام کشور‌های دنیا بازگشایی مدارس با فروکش کردن تدریجی میزان ابتلا به کرونا و افزایش تجربه مواجهه با تبعات این بیماری با مجوز مسئولان بهداشتی صورت گرفت.
شعار سال: غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با تأکید بر اینکه بلافاصله تمامی کشورها اعلام کردند که در صورت مشاهده موارد ابتلا به بیماری، تعطیلی مدارس را از سر خواهند گرفت، گفت: اگرچه روند بازگشایی مدارس تدریجی بود ولی سیاست کلی در اغلب کشورهای درگیر به سمت بازگشایی مدارس تنظیم شد برخی به‌صورت متمرکز و برخی هم به‌صورت محلی عمل کردند. کشورهای اروپایی بیشتر از دیگر کشورها تمایل به بازگشایی داشتند و استدلال و پیش‌فرض آن‌ها، تأثیر اندک تعطیلی مدارس در مهار شیوع ویروس کرونا بود.

با این توضیحات دین تصاویر جالب با پروتکل های بهداشتی کرونا در کشورهای مختلف  خالی از لطف نیست.

 
 
 
 
 
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین