پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
به نظر می‌رسد کشور در بخش هایی، دچار نوعی قانون گریزی قلدرمابانه شده است. دکتر فتاح، نیروی مخلص نظام مجبور به عذرخواهی می‌شود؟ محسن هاشمی در پاسخ به نامه سرگشاده احمد توکلی، ارایه اطلاعات را منوط به حضور او در شهرداری می‌کند و .... خدا عاقبت همه ما را بخیر کند ان شاالله.
شعار سال: رئیس شورای شهر تهران نسبت به نامه احمد توکلی درباره معرفی افرادی که املاکی از شهرداری تهران را در اختیار گرفته‌اند، واکنش نشان داد.
محسن هاشمی در توئیتی نوشت: به نامه سرگشاده جناب توکلی، پاسخ سرگشاده می‌دهم، برای اینکه املاک تصاحب شده شهرداری به سرنوشت املاک بنیاد دچار نشده و مانند آقای فتاح مجبور به عذرخواهی نشویم.
وی اضافه کرد: جناب توکلی به شهرداری بیایند و پس از ملاحظه فهرست املاک، بازپس گیری هر کدام را که می‌توانند پیگیری و اطلاع رسانی کنند.
پیشتر احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران آمادگی دیده‌بان را برای بررسی املاک واگذار شده به مسئولین در شهرداری تهران، اعلام نمود.
محسن هاشمی چه پیامی را برای توکلی توئیت کرده؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۰۱۰۳۰، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین