پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
در اقدامی جالب، سازمان خصوصی سازی اقدام به نصب نام کارخانه‌هایی نموده که به اصطلاح خصوصی شده اند. دیدن نام این کارخانه‌ها هر کدام رنجی را برایمان یادآوری می‌کند. از کارگرانی که بیکار شدند یا ماه هاست حقوق نگرفته اند تا فساد‌هایی که با رانت و نفوذ صورت گرفته و یا مفسدانی که از قانون متواری شده اند. قضاوت با شما. به نظر شما کدامیک از این کارخانه‌ها خصوصی سازی شده اند؟!
شعار سال:خصوصی سازی اگر واقعا هدفمند انجام شود باید پیشرفت و توسعه اقتصادی را به دنبال بیاورد وچرخ صنعت را به گردش دربیاورد نه اینکه کارگران را بدبخت و بیکار کند و عده ای را که با لابی و نفوذ ، این کارخانه ها را می خرند ، پولدار کند. هدف از خصوصی سازی به نظر می رسد که باید کار و توسعه باشد نه تعطیلی کارخانه . اما انگار سازمان خصوصی سازی ما این اهداف را در نظر نمی گیرد و فقط به بهایی ناچیز کارخانه ها را می فروشد. به بعدش هم کاری ندارد.
 


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین