پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
اینکه با کدام صلاحیت‌ها و بر اساس کدام مکانیزم انتصابی به پست فعلی رسیده‌ای بماند برای یک سال دیگر. اما خبر کذب پخش نکن. تو مجبور به حضور در جمع کارگزاران شده ای. راستی چه خبر از شرکت غیر پاسخگو و ناکارآمد مخابرات؟ اگر در جریان داستان نیستی، دستور جستجو سوابق در سایت ما را به همکاران بده. شفاف می‌گوئیم که پیگیری‌های خاص رسانه‌ای و حقوقی- قضائی بماند برای دولت بعد ان شالله.
شعار سال: دیدار مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در فضای آزاد برگزار شد. این دیدار صمیمانه و خارج از تکلف در اینستاگرام مدیر عامل نیز بازتاب داشت. مهندس صدری در اینستاگرامش این دیدار را چنین توصیف کرد.

‌کارگزاران روستایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور نقش بسزا و ارزنده‌ای در ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی دارند که ادای حقوق ایشان از اولویت‌های ما در شرکت مخابرات است.

سال گذشته اتفاق خوبی برای این عزیزان درسراسر کشور رقم خورد و با همه آن‌ها قرارداد مستقیم بستیم. اما مورد دیگری که اخیرا باید بررسی می‌شد وضعیت طبقه‌بندی مشاغل ایشان بود.

من شخصا در تجمع امروز این عزیزان حضور پیدا کردم و پای صحبت‌ها و خواسته‌هایشان نشستم. از تک تک آن‌ها بخاطر سختی‌هایی که در این مدت متحمل شدند و برای رفع نیاز‌های خود از مناطق دور آمدند صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

طی جلسه‌ای که امروز در مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان کارگزاران داشتیم پیشنهاد دادیم اصلاح قانون طبقه‌بندی و گروه آن‌ها طبق قانون کار در دستور کار قرار گیرد و تصمیم گرفتیم ظرف یک ماه آینده، تمامی جوانب امر به سرعت بررسی شود تا ان‌شاءلله اصلاح طبقه‌بندی مشاغل این دسته از عزیزان اجرا شود.

من و هیئت محترم مدیره و مجموعه مدیران مخابرات تمام تلاش خود را برای رفع موانع و پیگیری امور پرسنل محترم بکار بسته‌ایم.

از همکاری و همراهی مجلس شورای اسلامی در این زمینه و بردباری کارگزاران عزیز تا رسیدن به نتیجه مطلوب کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مخابرات ما، تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: mokhaberatema.com/۱۲۲۹۰۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین