پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۹۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
رییس دانشگاه تهران گفت: برای سال تحصیلی جدید حدود دو تا سه درصد دانشجویانی که در مناطق بدون پوشش اینترنتی زندگی می کنند، در خوابگاه ها اسکان داده می شوند.

شعار سال : محمود نیلی احمد آبادی در خصوص اقدامات دانشگاه با وجود شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: برنامه ریزی شده دانشجویانی را که نتوانسته اند دسترسی به اینترنت داشته باشند، در خوابگاه ها اسکان دهیم که ۲ تا ۳ درصد دانشجویان را شامل می شوند.

به گفته وی هم اکنون حدود هزار دانشجوی ارشد و دکتری که اساتید راهنما لزوم حضور آنها را تایید کرده اند، در دانشگاه حاضر و در خوابگاه ها اسکان داده شده اند.  

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا دانشجویان تهرانی غیرساکن نیز در آزمایشگاه های دانشگاه ها حضور پیدا کنند؛ چراکه دانشجویان ارشد و دکتری نیز برای انجام پروژه ها و فعالیت های کارگاهی خود باید از آزمایشگاه ها استفاده کنند.

رییس دانشگاه تهران اظهار داشت: برای تعدادی از دانشجویانی که دروس عملی داشتند و امکان ارائه دروس آنها به صورت مجازی وجود نداشت نیز برنامه ریزی هایی انجام داده ایم تا به صورت نوبت بندی دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه ها حضور پیدا کنند و دوره های عملی خود را بگذرانند.

تمامی کلاس‌های نو ورودها مجازی است

وی عنوان کرد: سعی شده آموزش در دانشگاه تهران به صورت تلفیقی باشد به این صورت که امکان حضور تعدادی از دانشجویان فراهم است.

وی تصریح کرد: در خصوص ورودی های جدید فعلا تمام کلاس ها مجازی برگزار می شود اما دانشجویان ارشد و دکتری متناسب با برنامه پژوهشی خود می توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند.

نیلی توضیح داد: برنامه ریزی داریم تا تعداد محدودی از دانشجویان تازه وارد برای سال تحصیلی جدید در محیط دانشگاه حضور پیدا کنند و ترجیح ما این است که آن دسته دانشجویانی را به دانشگاه دعوت کنیم که نیاز به رفت و آمد بین شهری نداشته باشند زیرا سفرهای بین شهری نیز ایمنی و سلامت دانشجویان را به خطر می اندازد و به طور کلی در خصوص اسکان دانشجویان کارشناسی محدودیت بیشتری داریم.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به نظام تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: حضور دانشجویان در رستوران های دانشگاه دچار مشکل است و با برنامه ریزی هایی که با معاونت دانشجویی و صندوق رفاه داشته ایم، پخت در قالب رستوران های مکمل انجام می شود و دانشجویان غذا را به صورت پکیج دریافت می کنند.

لازم به ذکر است شروع کلاس های درسی نیم سال اول سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ دانشگاه تهران ۲۹ شهریور ماه است.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 21 شهریور 99 ، کد خبر : 84033136 ، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین