پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
یکی از صحنه‌های جالب توجه در شعب اخذ رأی شهرستان بیجار، حضور پیرمردانی بوده که علی‌رغم داشتن بیماری و تحت نظر پزشک بودن، با حضورشان جلوه‌ای زیبا به انتخابات این حوزه انتخابیه داده‌اند.

شعار سال: مردم پیر و جوان دیار بیجار گروس از نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی این شهرستان حضور یافته تا با حضورشان حماسه‌ای به‌یادماندنی خلق کنند.

یکی از صحنه‌های جالب توجه در شعب اخذ رأی شهرستان بیجار، حضور پیرمردانی است که علی‌رغم داشتن بیماری و تحت نظر پزشک بودن و در این شرایط کرونایی با حضورشان جلوه‌ای زیبا به انتخابات این حوزه انتخابیه داده‌اند.

پیرمرد بیجاری در پاسخ به این سؤال که چطور با این سن و سال و بیماری در پای صندوق‌های رأی انتخابات حضور یافته‌اید، گفت: شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی و انقلابی دانسته و این امر، حال خوش و ناخوش نمی‌شناسند.

وی افزود: امروز به عشق رهبر عزیزم و نظام آمده تا در سرنوشت کشور و شهرستانم سهیم باشم و از طرفی دیگر توطئه و نقشه دشمنان را نیز خنثی کنم، هر رأی که به صندوق انداخته شود، همانند تیری به قلب دشمن است.

پیرمرد بیجاری تاکید کرد: از همه هم‌سن و سال‌های خود و اقشار مختلف مردم شهرستان درخواست داشته که در این ساعت باقیمانده پای صندوق‌های رأی حضور یافته و نماینده‌ای لایق و کارآمد راهی مجلس یازدهم کنند.

در ادامه تصاویری از خبرنگار تسنیم از حضور پیرمردان بیجاری که جلوه‌هایی زیبا به انتخابات این حوزه انتخابیه داده، را می‌بینید:

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 شهریور    99، کد خبر:   2346428، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین