پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه بی قانونی در ورزش ایران وجود دارد، گفت: سبکی در والیبال ایران وجود ندارد.
شعار سال: مجید تابش‌نژاد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، درباره برد تیمش مقابل شهرداری قزوین در هفته نخست‎ رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما تا سه روز قبل از بازی نمی‌دانستیم قرار است مقابل چه تیمی بازی کنیم به همین دلیل از تمام بازیکنانم خواستم بدون توجه به نام تیم‌ها خودشان را برای بازی اول آماده کنند. تیم‌ما هیچ شناختی از شهرداری قزوین و بازیکن‌ها نداشت، اما به خوبی توانست در این دیدار نتیجه بگیرد.
او با اشاره به دیدار تیمش با آذر باتری ارومیه ادامه داد: تا این لحظه که فدراسیون اعلام کرده در هفته دوم به مصاف آذر باتری ارومیه خواهیم رفت، پیش از شروع رقابت‌های لیگ در یک تورنمنت چهارجانبه با این تیم بازی کردیم بنابراین یک شناخت نسبی به آن داریم، امیدوارم بتوانیم در این بازی هم نتیجه مطلوب‌مان را به دست بیاوریم.
تابش‌نژاد در پایان با گلایه از بی‌برنامگی فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه والیبال ایران بر خلاف ادعایش اصلا صاحب سبک نیست. به‌خاطر دارم همین چند وقت پیش جلسه‌ای را تشکیل دادند و قرار شد لیگ با حضور نهایتا ۱۴ تیم برگزار شود و سیدبندی مسابقات هم مشخص شد، اما نه تعداد همان ۱۴ تا ماند و نه سیدبندی رعایت شد. عملا همه در یک جلسه صوری شرکت کرده بودیم. همه این اتفاق‌ها بخاطر این است که ورزش ما بی‌قانون است و ما هم از این بی‌قانونی رنج می‌بریم و در واقع فدراسیون نسبت به تیم‌ها لیگ برتری سلیقه‌ای رفتار می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
ورزش ما دچار نوعی بی مدیریتی و بی کفایتی شده . دیگه افتخار آفرینی مطرح نیست انگار هر دنبال منفعت از این حوزه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین