پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
گند اقتصاد را در آورده اند. دولت با بالا بردن نرخ ارز به هر دلیل ممکن، اثرات غیر قابل انکاری روی سایر بازار‌ها می‌گذارد. تورم را بالا می‌کشد و ارزش پول ملی را پائین می‌اورد. واقعا این شیوه دولت داری، به هیچ وجه برازنده شهروندان ایران اسلامی نیست. حداقل ۴۰-۵۰ درصد این مشکلات هم ارتباط مستقیم با سو مدیریت و آلودگی‌ها دارد. بنظر به زمانی رسیده ایم که دولت‌ها دیگر، نمی‌توانند با نمک زدن، جلو گندیدگی‌ها را بگیرند. وای به روزی که بگندد نمک.‌ای کاش پاسخی هم از معاون اقتصادی رئیس جمهور می‌شنیدیم. راستی کسی از آقای نهاوندیان خبری دارد؟ نگران حالشان شدیم.
  شعار سال:روزنامه خراسان نوشت: مقایسه قیمت «دنا پلاس» اتومات که به ۶۰۰ میلیون تومان یعنی ۲۴ هزار دلاررسیده با خودروهای خارجی بازتاب زیادی داشت.
 
با این قیمت می شود خودروهایی مانند «تویوتاکمری ۲۰۲۰، تویوتا۲۰۲۰CHR، مزدا۶ مدل ۲۰۲۰، سوناتا ۲۰۲۰، توسان۲۰۲۰، فولکس واگن تیگوان۲۰۲۰، هوندا آکورد۲۰۲۰ و شورلت مالیبو۲۰۲۰» را تهیه کرد. نکته جالب این جاست که شرکت های این خودروهای خارجی به دلیل رکود بازار خودروهایشان را به صورت اقساط واگذار می کنند.
 
کاربری نوشت: «مسئولانی که میگن دلیل گرونی خودرو دلاره مگه خارجی ها با ریال ماشین درست می کنن که این قدر نسبت به ما ارزون تره!؟»
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:   22 شهریور  1398، کدخبر : 1431518 ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین