پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
پلیس نیویورک گزارش داده که تعداد فرار از پرداخت کرایه مترو به رقم ۶۱ هزار در سال رسیده (حدود ۲۰۰ مورد در روز) و این رقم را بعنوان فاجعه قلمداد کرده است. برایمان سوال پیش آمده که آیا مدیران متروی نیویورک با جمعیتی نزدیک به جمعیت تهران، وضعیت متروی تهران در این خصوص را دیده اند؟ هیچ حرفی هم در این خصوص با مدیران متروی تهران نداریم؟!
شعار سال: گزارش پلیس نیویورک نشان می‌دهد برخی از شهروندان نیویورک کرایه مترو را پرداخت نمی‌کنند. به دلیل فرار مردم از پرداخت کرایه مترو، هزینه‌های بلیط در این شهر افزایش پیدا کرده است؛ اما مردم باز هم با پرش از روی جایگاه‌های ورودی به صورت پنهانی وارد مترو‌ها می‌شوند.

میزان احضار و جریمه مردم آمریکا در نیویورک برای پرداخت نکردن کرایه مترو به ۴۰ هزار مورد در ۲۰۱۸ و به بیش از ۶۱ هزار مورد در ۲۰۱۹ رسیده است.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از قانون شکنی در مترو‌های نیویورک را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 11

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۴شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۹۱۲۹۸، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین