پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
دولت در آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با الحاق یک تبصره به فکر مسکن کارمندان فاقد مسکن بوده است. اما حمایت از مسکن کارگری به کجا رسیده؟ چرا دستگاه‌های مورد اشاره، بخشی از زمین‌های آزاد شده را در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مسکن کارگری قرار ندهند؟
شعارسال: الحاق یک تبصره به آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن (تصویب‌نامه شماره ۶۸۹۳۲/ت۵۷۶۸۴هـ مورخ ۲۲/۶/۱۳۹۹ هیئت وزیران)

وزارت راه و شهرسازی- وزارت کشور

وزارت صنعت، معدن و تجارت- وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- سازمان برنامه و بودجه کشور

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

هیئت وزیران در جلسه ۱۶/۶/۱۳۹۹ به پیشنهاد شماره ۰۲/۱۰۰/۱۴۵۸۵ مورخ ۲۱/۲/۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

متن زیر به عنوان تبصره (۳) به ماده (۱۹) آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن موضوع تصویب‌نامه شماره ۲۴۱۹۸/ت۴۱۵۲۷ک مورخ ۷/۲/۱۳۸۸ الحاق می‌شود:

تبصره- به منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن در دستگاه‌های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی می‌تواند با توجه به نیاز دستگاه واگذارکننده زمین نسبت به واگذاری تا پنجاه درصد (۵۰%) با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از اراضی واگذارشده از سوی دستگاه‌های مشمول این ماده برای تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط دستگاه واگذارکننده زمین، اقدام و مابقی اراضی را به سایر طرح‌های تأمین مسکن فاقدین مسکن تخصیص دهد.

اسحاق جهانگیری- معاون اول رییس‌جمهور

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شناسنامه، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۶۸۹۳۲، www.shenasname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
کسی به فکر کارمندان و کارگران نیست. چقدر باید کار کنند چندسال بایدکار کنند تا با این حقوق های خیلی زیاد بتونن یه خونه کوچیک بخرند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین