پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
ترنس سکشوال ها افرادی هستد که فکر می کنند که در جسمی اشتباه به دنیا آمدند و جنسیتشان با ویژگی های بیولوژیکشان همخوانی ندارد اما تمایل به رفتارهای جنس مقابل لزوما ترنس بودن را به دنبال ندارد.

شعار سال: اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که در هویت و گرایشات جنسی خود دچار تردید است، به متخصص روانپزشک و متخصص اختلالات جنسی معرفی کنید تا مشخص شود قربانی توهمات است یا نیازمند کمک است چرا که به گفته سازمان بهداشت جهانی از هر صد هزار نفر 355 نفر ادعا می کنند که ترنس سکشوال هستند اما فقط 99 نفر ترنس واقعی شناخته می شوند.

 

تعداد بازدید : 220

 

ترنس سکشوال ها افرادی هستد که فکر می کنند که در جسمی اشتباه به دنیا آمدند و جنسیتشان با ویژگی های بیولوژیکشان همخوانی ندارد اما تمایل به رفتارهای جنس مقابل لزوما ترنس بودن را به دنبال ندارد. اغلب افرادی که توهم ترنس بودن دارند از مشکلات روحی، هورمونی یا جنسی رنج می برند و در واقع ترنس نیستند.
گفته شده است که در ایران از هر 100 هزار نفر 30 نفر ترنس وجود دارد که با توجه به جمعیت 80 میلیونی ایران چیزی در حدود  24 هزار نفر تخمین زده شده است.
عده ای از افراد تحت تاثیر رسانه یا فیلم ها و محصولات فرهنگی و بعلت اختلالات جنسی، خود را ترنس تصور می کنند که اشتباه است و باید به سکس تراپ برای درمان خود مراجعه کنند چرا که ترنس واقعی این توهم برای او مطرح نیست بلکه باور دارد که جنسیت دیگری دارد.
بسیاری از کاربران معتقدند که درصد ترنس های واقعی کم است و بقیه افراد بعلت کمبود توجه به این سمت روی می آورند چرا که نگاه ها به سمت افراد ترنس بسیار است.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که بعضی از افراد بعلت آسیب های روحی که به آنها وارد می شود و تربیت نادرست به سمت انصراف داوطلبانه از جنسیت خود روی می آورند و این افراد ترنس نیستند بلکه فقط از جنسیت خود خسته شده اند و در غرب بسیار مد شده است.
 
 
تعداد بازدید : 97
 
 
شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار 23 شهریور 99، کدخبر: 99062317205، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین