پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۰۰۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
فعالیت رسمی شرکت تضامنی «شکسته‎بند و شرکاء» شرکت وابسته به عضو ارشد هیات مدیره مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران، بعد از ثبت رسمی علامت تجاری، رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.
  شعار سال:در حال حاضر، فعالیت شرکت تضامنی "شکسته بند و شرکاء"در زمینه خدمات صرافی از جمله خرید و فروش نقدی ارز، مسکوک طلای ضرب شده و انجام عملیات مربوط به حواله‌های ارزی و ارایه خدمات ارزی برون مرزی است.
 
سرمایه این شرکت تضامنی دستکم ۱۲۰ میلیارد ریال بوده و هیات مدیره آن را افرادی، چون مرتضی خاکفرجی، علی کیانی، سمیرا رئیسی و محمود شکسته بند تشکیل می‌دهند.
 
محمود شکسته بند، علاوه بر عضویت در هیات مدیره این شرکت، مدیریت عاملی آن را نیز برعهده دارد. محمود شکسته بند دارای ۶ میلیارد ریال سهم الشرکه در این شرکت تضامنی است. شکسته‌بند، از ابتدای آغاز به کار شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران مدیریت عاملی آن را برعهده داشت که ابتدای تیرماه سال جاری، جای خود را به امیرعباس میرزایی داد. شکسته‌بند پیش از نشستن بر صندلی مدیریت عاملی شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران، سکاندار صرافی بانک ملی ایران بود.
 
بازار متشکل ارزی، به عنوان یکی از برنامه‌های مهم ساماندهی بازار که محل استقرار آن ساختمان شماره یک بانک مرکزی در فردوسی است، نرخ کشف شده براساس عرضه و تقاضا را بصورت روزانه نمایش خواهد داد. از بازار متشکل ارزی به عنوان مهم‌ترین طرح دولت برای ساماندهی بازار ارز یاد شده است.
 
تاکنون چندین بار تاریخ شروع به کار بازار متشکل ارزی تغییر کرده و به روز و تاریخ دیگری موکول شده و آخرین بار، قرار بود فعالیت این بازار در بهار سال ۹۹ به طور رسمی آغاز کند، هرچند که این بار هم به دلایل نامعلومی اجرایی نشد. طبق سیاست‌های بانک مرکزی، بازار متشکل ارزی، مبنای تعیین نرخ ارز قرار خواهد گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری دانشجو  ، تاریخ انتشار:  24 شهریور  1398، کدخبر : 875832 ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین