پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۰۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در مورد مشکلات بازار لاستیک داخلی گفت: لاستیک‌های چینی بازار داخل را اشباع کرده اند و ارزان بودن آن‌ها باعث شده مشتریان به سمت این لاستیک‌ها بروند و لاستیک‌های داخلی روی دست تولیدکنندگان بماند.
شعار سال: مصطفی تنها، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک اظهار داشت: از سال ۹۷ برای عرضه لاستیک‌های سنگین، سامانه را طراحی کردند، اما متأسفانه این سامانه کاربرد کامل نداشته و موفق نبوده است. لاستیک‌های برند و لاستیک‌های چینی به مقدار زیاد وارد و بازار اشباع شد و پایانه‌ها نتوانستند حواله‌های برند را برای واحد‌های صنفی بدهند.
وی بیان کرد: واحد‌های صنفی ما در سال‌های ۹۷ و ۹۸، لاستیک‌های ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی را در انبارهایشان نگهداری کردند، اما هنوز توزیع آن‌ها را تمام نکردند و ارز نیمایی شد و اکنون لاستیک‌های با ارز نیمایی هم در انبار‌ها انباشته شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: اکنون واحد‌های صنفی فروشندگان لاستیک به انباردار سازمان راهداری و وزارت صمت تبدیل شده اند. واردات لاستیک‌های چینی، بازار را اشباع کرد و، چون ارزان بود مردم سراغ این لاستیک‌ها رفتند و لاستیک‌های برند بر روی دست واحد‌های صنفی فروشندگان لاستیک باقی مانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار ۲۴ شهریور ۹۹، کد خبر: ۲۱۳۴۴۶۲، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین