پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
اکرم عاشق حسینی عضو جامعه پرستاری کشور درباره وضعیت فعلی پرستاران پس از هشت‌ماه کار مداوم می‌گوید بسیاری از همکاران ما به‌دلیل کم‌بودن پرسنل، شیفت‌کاری فشرده‌، با خستگی و فرسودگی مزمن دست‌به‌گریبان هستند.
شعارسال: او از یک درد دل می‌گوید: جای تاسف دارد که پرستار علاوه بر ناراحتی ناشی از فشار روحی محیط کار با شکل دیگری از ناراحتی در جامعه مواجه باشد. مثلا اگر در خانواده و فامیل کسی به کرونا مبتلا شده، انگشت اتهام آن‌ها به سوی ما می‌رود.

این فعال صنفی پرستاران می‌گوید: کادر پزشکی برخلاف فیلم‌هایی که در فضای‌مجازی دست‌به‌دست می‌شود، مشغول رقص و شادمانی نیستند. متاسفانه برخلاف تبلیغات رسانه‌ها نسبت به تکریم پرستاران، گاهی در بعضی محیط‌ها پرستار را ناقل بیماری می‌دانند و از او دوری می‌کنند؛ حتی همکاران با مواردی مواجه شده‌اند که راننده تاکسی پس از فهمیدن شغل آن‌ها از سوارکردنشان سر باز زده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۱۴۳۲۶۸۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین