پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با بررسی و رفع موانع پیش روی ۴۲ پلاک ثبتی واقع در شهرستان‌های شمیرانات، دماوند و پردیس، ۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران در آستانه صدور اسناد تک برگ کاداستری قرار گرفته است.
شعار سال: حسن ردائی در حاشیه برگزاری بیست و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: از این ۶۰هزار هکتار، ۴۲ هزار و ۳۰۰ هکتار مربوط به منطقه لار شهرستان شمیرانات و مابقی مربوط به بخش هایی از شهرستان های شمیرانات، دماوند و پردیس است که مراحل اجرایی صدور اسناد تک برگ کاداستری آن ها در حال انجام است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران، دیگر اعضای این کارگروه نیز حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1399، کد خبر: 99062417988،  www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین