پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایفای تعهدات صندوق بیمه کشاورزی در قبال کشاورزان تاکید کرد.
شعار سال: نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایفای تعهدات صندوق بیمه کشاورزی در قبال کشاورزان تاکید کرد.

مشکلات بیمه کشاورزان
مصطفی طاهری در خصوص مشکلات بیمه کشاورزان در حوزه کاشت گندم و زیتون، اظهار داشت: در این خصوص جلسه‌ای را با مسئولان صندوق بیمه کشاورزی برگزار کرده و پیرامون مشکلات کشاورزان بحث و گفتگو صورت گرفت که مقرر شد در اسرع وقت مشکلات بیمه گندم و زیتون در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در خصوص وضعیت پتروشیمی زنجان و موانعی که بر سر ساخت این پروژه قرار دارد، جلسه‌ای را با مدیرعامل پتروشیمی زنجان برگزار کرده و مشکلات این پروژه مورد بررسی و بحث قرار گرفت که قرار بر این شد در خصوص تسریع ساخت آن، پیگیری‌ها و کمک‌های لازم صورت گیرد.

گفتنی است، سهم و تعهد دولت در حق بیمه‌های پایه، بالاست و با این بیمه ارزان، کشاورزان می‌توانند لایه بزرگ ریسک را پوشش داده که در برخی مناطق استثنایی، سهم دولت در حق بیمه محصولات، بالای ۹۰ درصد تعیین شده است.

مشکلالت نیروگاه زنجان
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان پیرامون مشکلات نیروگاه زنجان ۲ در منطقه سرچم افزود: در خصوص مشکلات نیروگاه زنجان ۲ در منطقه سرچم با مدیرعامل و مجری این پروژه نشستی برگزار شد و در خصوص مشکلات این پروژه و کمک‌هایی که می‌توان برای پیشبرد این پروژه انجام داد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت که مقرر شد پیگیری‌های لازم جهت حل مشکلات این پروژه صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صنایع، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۴۲۱۸، www. sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین