پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۰۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان مدرسی این دانشگاه خبر داد.
شعار سال: دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اعلام این خبر افزود: در فراخوان جذب متقاضیان حق‌التدریس مراکز علمی کاربردی سال ۹۸ که برای اولین بار به صورت سامانه‌ای و برخط در سراسر کشور برگزار شد، حدود ۴۰ هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، قریب به ۱۹ هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۶ هزار نفر متقاضی وارد کارگروه‌های بررسی توانایی علمی شدند و از این تعداد نزدیک ۳۰۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و وارد مرحله بعد شدند.

دکتر امید بیان کرد: با اتمام بررسی هیات اجرایی معین، نتایج آرا و سوابق برای بررسی نهایی در هیات اجرایی دانشگاه مطرح و نتایج امروز اعلام شد و معاونت آموزشی این دانشگاه کدمدرسی این افراد را صادر می کند.

متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند می‌توانند اعتراض خود را در سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir ثبت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲4 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 99062418062، www. isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین