پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از سه برنامه شرکت ملی گاز برای عبور بی‌دغدغه از زمستان ۹۹ خبر داد.
شعار سال: حسن منتظرتربتی با بیان این مطلب، اظهار داشت: اکنون در بخش پالایشگاهی از ۱۸ پالایشگاه موجود، تعمیرات اساسی ۱۱ پالایشگاه به اتمام رسیده، دو مورد در دست اقدام و تعمیرات پنج پالایشگاه دیگر، تا پایان مهرماه نهایی می‌شود.

اجرای این عملیات موجب می‌شود تا اطمینان در پالایشگاه‌ها افزایش یابد و به این ترتیب، می‌توانیم تولید را به میزان حداکثر برسانیم و مطمئن باشیم که انتقال پاک، ایمن و بهره‌ور گاز انجام خواهد شد.

برای عبور بی‌دغدغه از زمستان ۹۹ و اطمینان از پایداری و تاب‌آوری انتقال گاز، برنامه مشخصی را در سه فاز تعمیرات پالایشگاهی، خطوط لوله و مخازن ذخیره‌سازی تدارک دیده‌ایم.

وی با بیان این که در بخش شرکت انتقال و خطوط لوله، از ۷۷۴ آیتم مربوط به پیگرانی، موفق شده‌ایم که تا به اکنون، ۷۰ درصد آن را به اتمام برسانیم و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی تا پایان مهرماه، بقیه آن انجام خواهد شد.

سومین فاز از پیش تعیین شده
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران پیرامون مخازن ذخیره‌سازی که سومین فاز از پیش تعیین شده، گفت:فصل زمستان بسیار مهم و راهبردی برای شرکت گاز محسوب می‌شود و تاکنون ۳۲ درصد بالاتر از برنامه عمل شده و ذخیره‌سازی مخازن با موفقیت انجام شد که این امر می‌تواند در ذخایر راهبردی در فصل زمستان بسیار یاری‌دهنده باشد.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان نیز با بیان اینکه سال ۹۸ کل برداشت گاز از منابع، حدود ۲۷۰ میلیارد مترمکعب بوده، تأکید کرد و گفت: همزمان با افزایش مصرف گاز و توسعه شبکه خطوط لوله و بهره‌برداری از تأسیسات جدید تقویت فشار، در مجموع، گازی تولید نشد که برای انتقال و توزیع آن مشکلی وجود داشته باشد و این روند همچنان برای سال ۹۹ نیز ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صنایع، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۴۷۷۳، www. sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین