پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
هرچند کدخدایی اعلام کرده تمایلی برای حضور در شورای نگهبان ندارد و از آنجا استعفا داده است، اما برخی خبر‌ها این شبهه را ایجاد می‌کند که او می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.
شعار سال:  خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان این روزها در حال بررسی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا از عباسعلی کدخدایی خواسته اند برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ثبت نام کند و وارد کارزار انتخاباتی شود.
کدخدایی روز‌های گذشته در گفتگو با روزنامه اطلاعات اعلام کرده دیگر تمایلی برای حضور در شورای نگهبان ندارد و تیرماه نیز از قائم مقامی دبیر شورای نگهبان کناره گیری کرده است.
عباسعلی کدخدایی علاوه بر عضویت در شورای نگهبان، نماینده مقام معظم رهبری در هیات عالی حل اختلاف قواست و در دانشگاه تهران نیز حقوق بین الملل تدریس می‌کند.
گفتنی است بر اساس پیش نویس اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اعضای شورای نگهبان می‌توانند با ۸ سال سابقه عضویت در شورای نگهبان، در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۷۰۵۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
والله دیگه عادت کردیم از بس هر کی اراده کرد کاندید ریاست جمهوری شد. فعلا که بازار رقابت این حوزه داغ شده و خیلیا دوست دارند شانسشون رو امتحان کنند. فقط خدا کنه کسی رئیس جمهور بشه که دلسوز مردم باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین