پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
مدیرجهاد کشاورزی گچساران گفت:از بدو ورودم به عرصه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان همیشه بروی میز خدمت نشسته ام و در اتاق مدیریت حضور نیافته ام، درحالی که امروز عملا پروژه های عمرانی ما راکد هستند و هیچگونه اعتباری هم ندارند.

شعار سال : عبدالوهاب پورالحسینی،مدیرجهاد کشاورزی گچساران، در خصوص ماجرای استعفایش گفت:از بدو ورود به جهاد کشاورزی گچساران(28فروردین 98) تاکنون مشکلات اداری،کمبود نیرو،اعتبارات و...وجود داشته است که با این شرایط بوجود آمده نیز شرمنده مردم شده ایم.

وی افزود:بنابراین با توجه به این شرایط هم، ناچار به استعفا شدیم که جناب خوانپایه(فرماندار گچساران) تا الان با استعفای بنده موافقت نکرده است و بنده نیز در حال حاضر در محل کارم بنا بر دستور فرماندار حضور فعال دارم.

انجام امورات با خودروی شخصی

پورالحسینی در ادامه تصریح کرد:البته این نکته هم حائز اهمیت است که نبود اعتبارات،به نوعی مشکلات کلی در سطح استان است و ما هم بالاخره با چنین مشکلاتی روبرو هستیم،باور داشته باشید اکثر امورات جهاد کشاورزی را با خودروی شخصی ام انجام می دهم درحالی که هیچگونه امکاناتی هم ندارم.

تعطیلی پروژه های عمرانی

مدیرجهاد کشاورزی گچساران افزود:از بدو ورودم به عرصه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان همیشه بروی میز خدمت نشسته ام و در اتاق مدیریت حضور نیافته ام،در گذشته وضعیت اعتبارات بنا برعواملی بهتر به نظر می رسید و امروز عملا پروژه های عمرانی ما راکد هستند و هیچ اعتباری هم ندارند.

مردم خودشان قضاوت می کنند

وی تصریح کرد:اواخر سال 98هیچگونه تخصیص اعتباری به ما داده نشد و از سال 99هم در کمیته برنامه ریزی موافقت نامه تازه رد و بدل شده است و هنوز هم معلوم نیست تخصیصی باشد یا نه،بنده در حد توانم در خدمت مردم بوده ام و میزان رضایت از عملکرد بنده را باید در قضاوت خود مردم دید.

خدمت صادقانه به مردم

پورالحسینی افزود:به عنوان مدیرکشاورزی گچساران تنها دغدغه ام خدمت صادقانه و کار مردم است،انتظار دارم که مسئولین استانی نیز جهاد کشاورزی گچساران را در راستای خدمت به مردم بیشترحمایت کنند .

وی در پایان تصریح کرد:بنده به عنوان یک جانباز دوران دفاع مقدس و پیرو امر ولایت برای خدمت به مردم و کشاورزان عزیز چنین مسئولیتی را به گردن گرفته ام لذا همکاری و حمایت مسئولان استان در پیشبرد اهداف سازمان بسیار ضروری است.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 25 شهریور 99 ، کد خبر : 163459 ،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
يكم براي اين كارها و اين حرف ها قديمي شده چون مردم خحتي با چشم هاي خودشون هم ببينن ديگه باور نميكنن و اعتمادي به مسئولين استاني شون ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین