پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی میر داود اوجاقی را به سمت مدیر بهره‌برداری این سازمان منصوب کرد.

شعار سال: معاون وزیر و سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بنا به پیشنهاد معاون نوسازی و بهره‌برداری در حکمی میر داود اوجاقی را به سمت مدیر بهره‌برداری این سازمان منصوب کرد.

مشارکت و همکاری در زمینه توسعه تولید و نوسازی و بهسازی صنایع تحت پوشش ، بهسازی و نوسازی کارخانجات تحت پوشش، ارتقاء شاخص‌های کلیدی عملکرد صنایع، نوآوری، تکنولوژی توسعه زنجیره‌های ارزش و تامین در صنایع تحت پوشش و حمایت و نظارت بر شرکت‌های زیر مجموعه  از محور‌ھای حکم امیر بیات است.

سوابق اجرایی

میرداود اوجاقی دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع از دانشگاه امیر کبیر است و در سوابقی کاری خود ریاست اداره‌های  توسعه سرمایه‌گذاری صنایع پیشرفته، انرژی‌های نو و کنترل پروژه ایدرو،  همچنین عضویت در  هیئت مدیره شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما، شرکت گسترش کارآفرینی ایران  و شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس و ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش منیزیم آریا و مدیرعاملی  شرکت گسترش الیاف شیشه مرند  را دارد.

ایدرو

گفتنی است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، سازمان دولتی ایرانی است که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت بر حوزه‌های انرژی، بازرگانی، استخراج معادن، کشاورزی و راه‌آهن فعالیت می‌نماید.

سازمان ایدرو در تیرماه ۱۳۴۶ توسط رضا نیازمند تأسیس شد و این سازمان برای گسترش و نوسازی صنایع کشور در جهت رقابت‌پذیری در عرصه جهانی از راه فراهم ‌آوردن ملزومات توسعه صنعتی، با هدف تامین منافع ذینفعان تشکیل شده ‌است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع پرس، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1399، کد خبر: -، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین