پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
در تهرانسر ۲ هزار مسکن ملی ساخته می‌شود و ساخت ۹۰۰ واحد در چهار بلوک در این منطقه آغاز شده است.

شعار سال: خلیل محبت‌خواه در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساخت مسکن در منطقه تهرانسهر، اظهار داشت:

مدل ساخت این پروژه مشارکتی است اما خارج از طرح مسکن ملی نخواهد بود.در تهرانسر ۲ هزار مسکن ملی ساخته می‌شود و ساخت ۹۰۰ واحد در چهار بلوک در این منطقه آغاز شده‌ است. همچنین برای ساخت هزار و ۱۰۰ واحد دیگر اقدامات اجرایی فراخوان‌ها در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره مدت زمان تحویل این واحدها، افزود:

شهریور ماه سال ۹۸ ساخت این واحدها آغاز شد و در قرارداد منعقد شده مدت زمان تحویل واحدها ۳۶ ماهه است و تاکنون ۱۲ ماه از این قرارداد طی شده است.

محبت‌خواه درباره نحوه عرضه واحد‌های تهرانسر، گفت:

هنوز ساز و کار تعریف شده برای نحوه عرضه آن به تصویب نهایی نرسیده است اما دو گزینه در نظر گرفته شده اول اینکه عرضه از طریق ثبت نام باشد و دوم اینکه نحوه عرضه در قالب فراخوان انجام شود.

وی پیرامون آخرین وضعیت واریز آورده متقاضیان مسکن ملی استان تهران، اظهار داشت:

براساس پالایشی که انجام شده ۲۰ هزار نفر احراز شرایط شده‌اند و برای افتتاح حساب تایید شده‌اند اما تاکنون دو هزار نفر از این عدد نسبت به واریز وجه خود اقدام کرده‌اند.

البته با اقداماتی که اخیرا در راستای تسهیل ثبت‌نام و واریز وجه و ارایه مدارک انجام شده، استقبال افراد برای واریز وجوه افزایش یافته و روند رو به رشد است.

 واریز وجه

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه ۱۸ هزار نفر دیگر باید هر چه سریع‌تر نسبت به واریز وجه اقدام کنند، افزود:

زمین‌ها آماده شده‌اند و ساخت این واحدها در برخی از مناطق هم آغاز و کلنگ‌زنی‌ها انجام شده، بنابراین مردم هم باید نسبت به واریز آورده اولیه که ۴۰ میلیون تومان است،‌ اقدام کنند و از افتتاح حساب تا ۱۵ روز فرصت واریز وجه را دارند وگرنه حذف می‌شوند.

وی همچنین درباره اعتراض متقاضیان وام ودیعه نسبت به متفاوت بودن شرایط در هر بانک، گفت:

دستورالعملی که نهایی و مصوب شده به طور یکسان برای همه متقاضیان به اجرا می‌رسد. ‌

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صنایع، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1399، کد خبر: 215491، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین