پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
دولت آمریکا برای تحت فشار گذاشتن ایران اعلام کرد هر کشوری که به ایران سلاح بفروشد را به صورت شدید تحریم خواهد کرد.
شعار سال: دولت دونالد ترامپ روز چهارشنبه متعهد شده که هر تولیدکننده بین‌المللی اسلحه که اقدام به معامله و تجارت با ایران کند، تحت تحریم‌های واشنگتن قرار خواهد گرفت.
الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در این‌باره گفته که پس از پایان تحریم تسلیحاتی ایران، بلافاصله و با تمام قدرت هر شرکت بین‌المللی که اقدام به همکاری با ایران کند، تحت تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار خواهد گرفت.
الیوت آبرامز در حالی این موضوع را اعلام کرده که ساعاتی پیش از آن، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال تلاش است تا تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند، هرچند که این موضوع با عدم همراهی سایر اعضای شورای امنیت همراه است.
شورای امنیت تلاش آمریکا در ۱۴ آگوست برای تمدید تحریم بین‌المللی تسلیحاتی علیه ایران را ناکام گذاشت و با آن مخالفت کرد. تحریم تسلیحاتی علیه ایران در ماه اکتبر منقضی می‌شود و آمریکا تنها توانست در راستای قطعنامه خود در تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، دومینیکن را با خود همراه کند. پس از آن هم در جریان فعال‌سازی مکانیسم ماشه، متحمل شکست دیگری شد. شورای امنیت درخواست آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه را رد کرده و آن را اقدامی غیرقانونی دانسته است. آمریکا با آنکه دیگر عضوی از توافق هسته‌ای با ایران نیست، به بندی که پیش از این در توافق گنجانده شده، رجوع کرده که مخالفت طرف‌های توافق برجام را هم در پی داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۲۷ شهریور ۹۹، کد خبر: ۷۴۹۴۹۲۹، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
شرکت هایی که با ایران کار میکنن دغدغه تحریم شدن رو ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین