پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
حجت الاسلام سید محسن محمودی: باید مدیران ما دست تولیدکنندگان را ببوسند که در این جبهه وارد شده‌اند.

شعار سال: حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در فرمانداری ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز حوزه اقتصاد، میدان جنگ است و باید در این حوزه مدیران ما روز و شب نداشته باشند.

وی ادامه داد: امروز باید مدیران ما دست تولیدکنندگان را ببوسند که در این جبهه وارد شده‌اند و نباید تولیدکننده ما پشت میزها سرگردان باشد، اصلاً قابل قبول نیست که یک تولیدکننده به ما بگوید که یک اداره ما را راه نمی‌دهد و این مایه تأسف است. امروز باید ادارات ما پناهگاه تولیدکنندگان باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه در جبهه جنگ باید به تولیدکنندگان خداقوت گفت، افزود: مسؤولان تلاش کنند که امید مردم ناامید نشود، امروز باید تولیدکننده برای عرضه محصولات خود در برخی فروشگاه‌ها، مبالغی حدود ۱۵۰ میلیون تومان بپردازد، تا کالای خود را عرضه کند، که این درخواست، آن هم در سال جهش تولید منصفانه و قابل قبول نیست.

وی در ادامه به وضعیت جاده شهرک‌های صنعتی «سالاریه» و «چرمشهر» ورامین انتقاد کرد و گفت: این جاده وضعیت مناسبی ندارد و باید برای تسهیل تولید، فکری به حال این جاده کرد.

محمودی افزود: تولیدکننده‌ها در حوزه تسهیلات بانکی و تأمین مواد اولیه دچار مشکل هستند و باید به آنان توجه شود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 5025732، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین