پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
استاندار کردستان خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار در استان شد و تاکید کرد: باید با تمام توان تلاش کنیم این پروژه‌ها به سال آینده موکول نشود.
شعار سال: بهمن مرادنیا در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و همچنین میزان پیشرفت پروژه‌های راه سنندج ـ مریوان، فرودگاه سقز، گردنه صلوات آباد و کریدور بزرگراهی کشور (قطعه کردستان) که با حضور مدیران ذیربط و پیمانکاران این پروژه‌ها برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در اجرای آنها، خاطرنشان کرد: ما برای اتمام این پروژه‌ها به مردم قول داده‌ایم و باید با تمام توان تلاش کنیم تا بدقولی ما موجب ناامیدی آن‌ها نشود.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه راه سنندج ـ مریوان برای مردم استان، متذکر شد: مبادا به دلیل کم‌کاری یا وجود برخی مشکلات قابل حل، پروژه‌ای که بسیار در تامین امنیت جانی مسافران مهم است، روی زمین بماند.

مرادنیا با اشاره به فراهم‌بودن امکان تهاتر، از ادارات استان خواست به جای پرداخت از دولت به دولت از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و پول را به پیمانکاران پرداخت کنند.

وی ظرفیت تهاتر را برای پیمانکاران نیز قابل استفاده دانست و افزود: توقع داریم چند کیلومتر باقیمانده راه سنندج ـ مریوان به هر قیمتی تمام شود ما هم به هر قیمتی که شده، اعتبارات را تامین می‌کنیم.

استاندار در این خصوص گفت: انتظار، درخواست و توقعم از دست اندرکاران این است که پروژه تا پایان فصل کاری به بهره برداری برسند.

در ادامه این جلسه، پروژه احداث فرودگاه سقز مورد بررسی قرار گرفت که پیمانکار این پروژه نیز قول داد، دیوارکشی و آسفالت باند که مهمترین قسمت این پروژه محسوب می‌شود، تا پایان فصل ماری به اتمام برسد.

گردنه صلوات آباد دیگر پروژه مورد بررسی در این جلسه بود که وجود برخی مشکلات موجب شده تا از برنامه زمانبندی عقب باشد و عدم اجرای تعهدات جهاد نصر کرمانشاه نیز موجب شد تا استاندار دستور دهند نسبت به کم کاری آن اعلام شکایت شود.

آخرین پروژه مورد بررسی در این جلسه، کریدور شمال جنوب بود که ۳۵ درصد شامل ۱۵ قطعه آن در کردستان واقع شده است.

این پروژه نیز از برنامه عقب است و استاندار ضمن گله‌مندی از اطلاع‌رسانی دیرهنگام مشکلات توسط پیمانکار، خواستار تسریع در اجرای پروژه شده و افزود: باید با تمام توان تلاش کنیم این پروژه‌ها به سال آینده موکول نشود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۶۲۶۰۰۰۵۶۳، farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا چرا پروژه هاي استاني در كشور ما اين همه تاخير رو با خودش به همراه داره و بايد داد مردم در بياد تا اين ها يكاري انجام بدن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین