پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
کلیپی را با صدایِ همایونِ شجریان ساخته‌اند که میزبانیِ مسابقاتِ فوتبالِ جامِ ملت‌هایِ آسیا در سالِ ۲۰۲۷ میلادی را برایِ ایران بگیرند! سوال اینجاست که اولویت کشور و فوتبال ما، درخواست میزبانی مسابقاتِ فوتبالِ جامِ ملت‌هایِ آسیا در سالِ ۲۰۲۷ میلادی است یا فسادزدائی و فسادستیزی در فدراسیون فوتبال؟ قضاوت با شما.
شعار سال:برخی از کارشناسان معتقدند که ما آقایان برای رد گم کردن و کاهش حاشیه های فسادها و رسوائی های ایجاد در فدراسیون ، دست به حاشیه سازی و حاشیه بازی، برای انحراف افکار عمومی زده اند. اگر این طور باشد، واقعا  باید خجالت بکشند؟!

فدراسیونِ فوتبالی که در فوتبال و اقتصادِ آشوب زده‌  این روزها بشکل شباهت داری با دوره‌ آخرِ قاجار اداره می‌شود و دست‌اندرکارانش در یک بلیط‌فروشیِ ساده  هم مشکلاتی دارند. چطور به خودشان جرات و جسارت درخواست میزبانی 2027 فوتبال آسیا را داده اند؟  حالا بماند حاشیه های مربوط به عدمِ حضورِ زنان در ورزشگاه و استاندارد نبودنِ ورزشگاه‌ها و هزارتا کوفت و زهرِ‌مارِ دیگر!  واقعا با چه رویی درخواستِ میزبانی داده‌اند؟

حیف صدای همایون شجریان و تصاویر زیبای تهیه شده از مام وطن، که برای چنین فدراسیونی و چنین درخواستی در شرایط رسوائی های پیش آمده، هزینه می شود.
 
تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین