پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
شهرستان تاکستان استان قزوین با ۳۵ هزار هکتار باغات انگور رتبه دوم در تولید انگور کشور را داراست. بیش از ۲۰ نوع انگور در باغات شهرستان تاکستان تولید می‌شود که عمده این تولیدات از نوع بیدانه سفید و قرمز، عسگری، فخری، میش پستان، کندری، شصت عروس، ملایی، صاحبی احمدی و چفته می‌باشند. برداشت انگور در تاکستان قزوین به صورت دستی انجام می‌شود و پیش بینی میشود که امسال حدود ۴۰۰هزار تن محصول از این باغات برداشت شود.
شعارسال: شهرستان تاکستان استان قزوین با ۳۵ هزار هکتار باغات انگور رتبه دوم در تولید انگور کشور را داراست. بیش از ۲۰ نوع انگور در باغات شهرستان تاکستان تولید می‌شود که عمده این تولیدات از نوع بیدانه سفید و قرمز، عسگری، فخری، میش پستان، کندری، شصت عروس، ملایی، صاحبی احمدی و چفته می‌باشند. برداشت انگور در تاکستان قزوین به صورت دستی انجام می‌شود و پیش بینی میشود که امسال حدود ۴۰۰هزار تن محصول از این باغات برداشت شود.
 


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر ۲۳۵۰۷۷۷:tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین