پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
علی بابایی کارنامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس علت انتصاب همسر متهم امنیتی در هیئت مدیره بیمه البرز را مورد بررسی قرار می‌دهد.
شعار سال:علی بابایی کارنامی در واکنش به انتصاب امین احمدیان، همسر یک متهم امنیتی در هیئت مدیره بیمه البرز گفت: خط قرمز مجلس شورای اسلامی این است کسانی که دوتابعیتی هستند یا فتنه‌ای علیه کشور راه می‌اندازند و منافع ملی کشور را زیر سوال می‌برند، در ارکان نظام به کار گرفته نشوند.
 
وی بیان کرد: البته ما موافق رقابت‌های قانونی سیاسی و طرفدار آزادی افکار و اندیشه هستیم اما کسانی که از قانون عدول می‌کنند و علیه منافع ملت و نظام اقدامات ساختارشکنانه انجام می‌دهند، نباید در ارکان نظام به کار گرفته شوند و موضع مجلس نسبت به این افراد منفی است.
 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً این کمیسیون علت انتصاب احمدیان در هیئت مدیره بیمه البرز را مورد بررسی قرار می‌دهد، چرا که ما هنوز درباره چند و چون این مسئله اطلاع دقیقی نداریم.
 
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که برای کمیسیون اجتماعی مجلس محرز شود که وزارت کار صلاحیت این فرد را تأیید کرده است و مستنداتی در این زمینه به دست بیاوریم، قطعاً به شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهیم تا نسبت به چنین تصمیماتی تجدیدنظر کند.
 
‌به گزارش مهر، چند روز قبل امین احمدیان، همسر بهاره هدایت، متهم امنیتی فتنه ۸۸ و ابان ۹۸ توانست به نمایندگی از صندوق بیمه روستایی و عشایری به عضویت در هیأت مدیره بیمه البرز درآید.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  مهر ، تاریخ انتشار:  29شهریور 1399  ، کدخبر: 5027171 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین