پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
بی بی سی گزارشی را تهیه کرده که در آن به پناهندگی برخی از اسرای ایرانی و پیوستن آن‌ها به منافقین اشاره می‌کند. شاید صحبت در خصوص این موضوع توسط رسانه‌های داخلی اندکی زود باشد. اما باید بپذیریم که امری طبیعی بوده و در تمامی جنگ‌ها و کشور‌ها می‌تواند اتفاق افتاده باشد. برخی از اسرا را به هر دلیل و شیوه ممکن آنقدر خسته و در هم شکسته می‌کردند که به قول غلامعلی میرزائی بدنبال در آمدن از چاه بودیم و چاه بزرگ‌تر را نمی‌دیدیم. ادامه داستان را در کلیپ دنباله گیری کنید.
  شعار سال:تجربه را تجربه کردن خطاست. مطمئن باشید، شبکه تخریبی چون بی بی سی، با رویکرد صرفا انسانی به بحث پناهنده شدن و پیوستن تعداد معدودی از اسرای ایرانی تحت بند صدام به شبکه منافقین ، اشاره نمی کند. قصد پنهان این برنامه، می تواند زیر سوال بردن سطح ایمان و تعهد مکتبی شیرمردان ما باشد. اما ، حقیقت پشت ابر نمی ماند.

افراد معدودی چون غلامعلی میرزائی هم حتی با وجود درهم شکسته شدن سامانه روانی شان با القا ابدی بودن مدت اسارت توسط حزب بعث و بقول خودش فرار از چاه صدام به امید فرج ، فهمیدند که چاه منافقین عمیق تر از چاه حزب بعث بوده و گره کار را کورتر خواهد کرد.

خانواده میرزائی پشت درب های اردوگاه اشرف بودند، اما به او می گفتند که نیروهای نفوذی خود را بجای خانواده تو جا زده اند و شما با انتشار کلیپی، وفاداری خودت به تشکیلات منافقین را نشان بده؟ همسر غلامعلی با چشمانی اشکبار خواهان ملاقات با  شوهر است و تشکیلات دستور نفی خانواده را می دهد و ..... .

شفقت ورزی ، مدارا و پذیرش اشتباهات نادمان و توابین در جامعه خودمان  آنقدر تکرار و اثبات شده که امثال میرزائی ها ترجیح دهند که به آغوش وطن و خانواده بازگردند و تجارب اشتباهات خود را بازگو کرده و در اختیار دیگران قرار دهند.
 
تعداد بازدید : 61
 


پایگاه تحلیلی - خبری شعارسال،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین