پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کانال تلگرامی مکتوبات به نقل ازفریبرز کلانتری مدعی شده است که، استقرار این بیمارستان در منطقه معروف به قلب موبایل تهران و افزایش قیمت زمین این بیمارستان، باعث گردیده که افرادی همچون رضا مطلبی کاشانی به این ملک ورود پیدا کنند و با تملک این بیمارستان، ابتدا به بهانه‌ها و دلایل مختلف، بیمارستان به تعطیل کشانده شود و پرسنل آن بیکار شده و بعد هم با تعاملات آشکار و پنهان با شهرداری، کاربری آن را عوض کرده و از درمانی به تجاری تبدیل وضعیت داده است. منتظر توضیحات احتمالی آقای کاشانی و سایر ذی نفعان هستیم.
شعار سال:فریبرز کلانتری در رسانه مکتوبات(کانال تلگرامی) ، تعطیلی بیمارستان و زایشگاه الوند و تغییر کاربری آن را شاهکار دیگر مالک تک ماکارون  یا آقای مطلبی کاشانی می داند.

توضیح می دهد که این روزها اگر برای خرید موبایل گذر شما به سه راه جمهوری و پاساژهای اصلی فروش موبایل در آن منطقه «علاالدین - چهارسو- ایران» افتاده باشد حتما با منظره تعطیلی یک ملک بزرگ در چهارراه عزیز خان سابق روبرو شده اید. ملکی که در حال تبدیل شدن به یک مخروبه است ، به مدت چهل سال بیمارستان و زایشگاه  الوند تهران بوده است. بیمارستانی خصوصی و جمع و جور ، با ۷۱ تخت که از سال ۱۳۴۷ در منطقه ۱۱ تهران، در حال خدمات رسانی بوده است.

با رشد و گسترش این منطقه به خصوص راه اندازی سه مرکز بزرگ فروش موبایل و تجهیزات جانبی مثل پاساژ علاء الدین، چارسو و ایران،  این منطقه بنوعی به قلب اصلی شبکه بازار موبایل کشور تبدیل شده است. همین موقعیت جغرافیایی باعث شده که زمین بزرگ بیمارستان الوند در دهه ۸۰ ، هزاران برابر بیشتر از خدمات درمانی خصوصی این بیمارستان ارزش  ریالی پیدا کند. افزایش قیمت زمین این بیمارستان، باعث شده که سر و کله افرادی همچون رضا  مطلبی کاشانی به این منطقه پیدا شود تا با تملک این بیمارستان، ابتدا  آن را به دلایل مختلف تعطیل کرده و پرسنل آن را بیکار کند و بعد هم با تعاملات آشکار و پنهانی با شهرداری ، کاربری آن را عوض کرده و از درمانی به تجاری تبدیل کند.

ورای تائید یا تکذیب جزئیات خبر، آمادگی روشنگری و ارایه توضیحات آقای کاشانی برای افکار عمومی را داریم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین