پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان قم، کلیه پارک‌ها و بوستان‌های قم تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
شعار سال: پیام جوادیان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با ایجاد محدودیت‌های جدید به دلیل پیک سوم کرونا، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مورخ ۹ مهرماه ۱۳۹۹ با ریاست استاندار قم تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهری، عرصه‌های فضای سبز، پارک‌های جنگلی تعطیل و غیر فعال است.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: ورودی بوستان‌ها مسدود می‌شود و از ورود افراد جلوگیری به عمل می‌آید.
 
جوادیان خاطرنشان کرد: کلیه اماکن داخل بوستان‌های شهری از جمله نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، شهربازی‌ها، رستوران و کافی شاپ‌ها و … از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
وی افزود: از مردم فهیم و شریف شهر قم تقاضا می‌کنم که از مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌های شهری جلوگیری به عمل بیاورند.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه برای انسداد بوستان‌ها دستور صادر شده، تصریح کرد: از مردم خواهشمند هستیم که از هرگونه مراجعه به بوستان‌ها جلوگیری کنند تا بتوانیم از شرایط فعلی شیوع کرونا عبور کنیم.
 
جوادیان با تاکید بر اینکه زمان اجرای این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی است، خاطرنشان کرد: اجرای این محدودیت‌ها همکاری و همراهی مردم را می‌طلبد که مساعدت را با مجموعه شهرداری و استان داشته باشند.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران  ، تاریخ انتشار:   9مهر  1399  ، کدخبر:749280   ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
فکر نمیکنید کار از پارک و بوستان فراتر رفته؟ باید کل شهر را همان وقتی که بیماری شروع شد تعطیل میکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
خداییش بازم نسبت به استان های دیگه که خیلی مدعی هم هستن ما قمی ها خیلی بهتر رعایت کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین