پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
مدیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور از تدوین و تصویب سند «ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا» خبر داد.

شعار سال: اسماعیل شفاعی با اعلام این خبر گفت: هدف از تدوین این سند افزایش آگاهی عمومی درخصوص ابعاد این بیماری و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری برای قطع چرخه انتقال بیماری کرونا و سپس مقابله با ابعاد مخرب جسمی، اجتماعی و روانی آن است.

وی با اشاره به نقش مهم دستگاه‌های مختلف و سازمان‌های مردم نهاد برای فرهنگ‌سازی به منظور مشارکت آگاهانه و داوطلبانه افراد جامعه برای کنترل و مقابله با ابعاد بیماری کرونا گفت: در سند فرهنگی بیماری کرونا، ضمن ارائه برنامه­ های فرهنگی جامع در خصوص رعایت نکات بهداشتی، به ترویج فرهنگ حمایت‌گری از آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در ابعاد مختلف جسمی، روانی و اقتصادی با تکیه بر سنت حسنه کمک مؤمنانه تأکید شده است.

وی افزود: برای مقابله با ابعاد مخرب بیماری کرونا و کمک به کادر تلاشگر درمان کشور باید برنامه­‌های فرهنگی را جدی بگیریم.

شفاعی در پایان با تشکر از اعضای کارگروه ملی «سند ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا (کووید ۱۹)» از عموم دستگاه های مختلف و مردم تقاضا کرد ضمن رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی در انجام اقدامات فرهنگی نیز با کارگروه‌های ملی و استانی این سند همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار خبر: ۱۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۰۲۰۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
به نظر من مهم ترين كاري كه ميشه در زمينه كرونا كرد همين فرهنگ سازي هست كه الان خيلي از مردم بخاطر بي فرهنگي در اين زمينه رعايت نميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین