پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۰۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
سلیمی گفت: متاسفانه بحث بی‌اعتماد شدن مردم به مسئولان و حتی نظام در نتیجه عملکرد برخی از هم‌حزبی‌های افرادی رخ داده که اکنون مدعی تغییر و اصلاح قانون اساسی با هدف بازگشت اعتماد به نظام هستند؛ از این رو لازم است این افراد از مردم عذرخواهی کنند.
شعار سال: علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به برخی از اظهارنظر‌ها در خصوص ضرورت تغییر قانون اساسی با هدف بازگشت اعتماد به نظام گفت: متاسفانه چنین اظهارنظر‌هایی از سوی افرادی مطرح می‌شود که عامل اصلی از بین رفتن اعتماد جامعه به نظام بوده‌اند، از این رو بهتر است به جای چنین اظهاراتی، به عذرخواهی بسنده کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که مدعی تغییر قانون اساسی برای بازگشت اعتماد به نظام هستند باید یک‌بار مواد این قانون را مطالعه کرده تا چنین مطالباتی نداشته باشند، افزود: اصل ١٧٧ قانون اساسی به صراحت نحوه و چگونگی تغییر این قانون را بیان کرده، از این رو توصیه ما به افرادی که اظهارات مذکور را مطرح می‌کنند مطالعه این اصل است.

سلیمی با بیان اینکه حتی اگر نیاز به تغییر قانون اساسی نیز احساس شود اصلاح و تغییر آن وظیفه مجلس نیست، تصریح کرد: متاسفانه بحث بی‌اعتماد شدن مردم به مسئولان و حتی نظام در نتیجه عملکرد برخی از هم‌حزبی‌های افرادی رخ داده که اکنون مدعی تغییر و اصلاح قانون اساسی هستند؛ از این رو لازم است این افراد از مردم عذرخواهی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: انتخابات مجلس و عدم اقبال مردم به جریان موجود در دولت نشان از بی‌اعتمادی به این خط سیاسی است، از این رو نمی‌توان بی اعتمادی مردم به این افراد را به کل نظام نسبت داد.

سلیمی با بیان اینکه مسئولان نباید آدرس غلط به مردم بدهند گفت: کسانی که با گرانی‌ها و تورم مردم را بدبین و بی‌اعتنا کرده‌اند باید به اشتباه خود پی برده و هر چه زودتر از مردم عذرخواهی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دلار ٣٠ هزار تومانی، آشفته بازار خودرو و مسکن علل اصلی بی‌اعتمادی مردم به مسئولان هستند و نباید فرافکنی صورت گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار خبر: 20 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 522193، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اختلاس نکنید رانت بازی درنیارید مردم بی اعتماد نمی شن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اينكه مردم دارن بي اعتماد ميشن و خيلي از مردم بي اعتماد شدن در گرو همين عذرخواهي نكردن هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین