پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۳۷۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی: برخی تصمیم‌های دستگاه‌های اجرایی نتیجه‌ای جز برهم زدن ثبات و آرامش کشور به همراه ندارد.
شعارسال: محمدصالح جوکار در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد اظهار داشت: اعلام افزایش ۸۰ درصدی قیمت پرواز‌های داخلی که قرار است از اول آبان ماه شروع می‌شود شوک جدی به جامعه ما وارد کرده است.


وی افزود: وزیر راه و شهرسازی از یک سو می‌گوید که این مساله لغو شده و قیمت‌های جدید اعتبار ندارند و از سوی دیگر دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعدیل در قیمت‌ها سخن می‌گوید.


جوکار این مساله را نشان دهنده بی ثباتی خواند و تأکید کرد: می‌گویند افزایش قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت ارز و بخشی از هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی به صورت ارزی است و دلیل دیگر نیز مصوبه ستاد مبارزه با کرونا صورت گرفته است.


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد از پیش وجود داشت، اما شرکت‌های هواپیمایی بدون توجه به این مصوبه، پرواز‌ها را به صورت کامل انجام می‌دادند، ادامه داد: دولت در شرایط سخت کرونایی کنونی نباید نرخ بلیط هواپیما را علیه مردم اعمال کند.


وی سفر‌های هوایی را در سبد اکثر خانواده‌ها پایین عنوان کرد و گفت: گرچه سهم سفر‌های هوایی در این سبد پایین است، اما مطمئنا بر سایر قیمت‌ها تاثیر گذاشته و افزایش قیمت برخی کالا‌ها را به دنبال خواهد داشت و حتی احتمال افزایش قیمت بلیط ناوگان ریلی و زمینی وجود دارد.


جوکار اظهار داشت: گردشگری ما دچار رکود شده وبا چنین مسائلی مطمئنا سند ورشکستگی صنعت گردشگری به امضا می‌رسد.

وی درباره اقدامات نمایندگان مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیط هواپیما گفت: هفته آینده این موضوع را در مجلس مطرح کرده و از وزیر می‌خواهیم پاسخگو باشد. این تصمیمات آنی قابل قبول نیست و موجب تشویش خاطر شهروندان خواهد شد.

تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۸۵۸۶۸۹:www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا دلیل گرانی بلیط هواپیما چیست؟مردم باید چقدر در مشکل باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
بعضی ها واقعا نیاز دارند که با هواپیما سفر کاری داشته باشند با این گرانی واقعا نمیصرفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
به راحتی میشه این قیمت هارو کنترل کنن! اما عزمش وجود نداره وهم اینکه شک ندارم دستشون با هم تو یک جیب هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
اي بابا به نظر من كه دولت اگر انصاف داشت نرخ چيز هاي ديگه رو افزايش نميداد اين هواپيما كه بماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
واقعا ضرر بدی یه مردم میزند مسافرت های هوایی یعنی فقط توسط قشر سرمایه دار باید انجام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین