پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کاپیتان اسبق پرسپولیس: این روز‌ها تعدادی از بازیکنان اعلام کرده اند که بنا به دلایلی قصد جدایی از پرسپولیس را داردند که اگر این اتفاق رخ بدهد و این نارضایتی‌ها منجر به جدایی این نفرات شود، این موضوع در نهایت باعث می‌شود تیم از هماهنگی و هارمونی خوبی که به دست آورده است، خارج شود، موضوعی که می‌تواند در طول فصل برای پرسپولیس اتفاق خوبی نباشد.

شعار سال: حسین عبدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: اخبار و شنیده‌هایی که در روزهای اخیر به گوش می‌رسد اصلا جالب نیست و من  امیدوارم این اخبار  در حد شایعات باشد و اگر واقعیت دارد در نهایت ختم به خیر شود.

او در ادامه افزود: این روزها تعدادی از بازیکنان اعلام کرده اند که بنا به دلایلی قصد جدایی از پرسپولیس را داردند که اگر این اتفاق رخ بدهد و این نارضایتی‌ها منجر به جدایی این نفرات شود، این موضوع در نهایت باعث می‌شود تیم از هماهنگی و هارمونی خوبی که به دست آورده است، خارج شود، موضوعی که می‌تواند در طول فصل برای پرسپولیس اتفاق خوبی نباشد.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص راهکار این موضوع تصریح کرد: باید پیش از این اقدامات لازم انجام می‌شد که این اتفاق رخ ندارد. در حال حاضر باید ببینیم باید چه کاری می‌کردیم که نکرده‌ایم. در زمان جذب بازیکنان یکسری قواعد و قوانین باید رعایت می‌شد، که این اتفاق نیفتاده؛ به اعتقاد من اگر در زمان قرارداد موضوعی از سمت هر باشگاهی تعهد می‌شود، باید به آن موضوع متعهد باقی ماند ولو این که در حرف تعهد انجام شده باشد. مهم‌ترین موضوع این است که بحث‌ها باید براساس قاعده‌اش انجام شود نه این که مدیران برای مقطعی بخواهند دل بازیکن و حتی رضایت هواداران را جلب کنند.

عبدی ادامه داد: این گونه قول‌ها و تعهدات تبعاتی دارد. این موضوع در حال حاضر برای پرسپولیس مثل بمب ساعتی است که راس ساعت مقرر منفجر می‌شود. مثل اتفاقی که در پرونده برانکو شاهدش بودیم و خیلی پرونده‌های دیگر.

مربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: در حال حاضر شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای است که هیچ‌کس از آن راضی نیست، موضوعی که نشان می‌دهد در این زمینه خوب عمل نکرده‌ایم. ما باید با توجه به بودجه و منابع مالی‌مان تعهد بدهیم تا با چنین اتفاقات ناخوشایندی روبرو نشویم. در هر صورت امیدوارم با مدیریت بهتر مسائل پرسپولیس را به جایگاهی برسانیم که همه حتی با پول کمتر مشتاق باشند و ارزش پیراهن باشگاه و ارزش محبوبیت و برند معنوی لحاظ شود. به نظر من متاسفانه در خیلی از مسائل  بد عمل کرده‌ایم که حالا به این جا رسیده‌ایم.

او در ادامه با خطاب قرار دادن بازیکنان گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند باشگاه پرسپولیس بزرگ است و آنها نیز بزرگ هستند که در پرسپولیس حضور دارند. آنها هم باید یک مقدار تامل داشته باشند و اگر واقعا به فکر هواداران هستند و اگر واقعا خوشحالی مردم برای‌شان مهم است با درنظر گرفتن شرایط، در رفتارهایشان تجدید نظر داشته باشند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: البته باز هم تاکید دارم شاید دراین شرایط مقصر بازیکنان نباشد. این واقعیت است که زمانی که تعهدات انجام نمی‌شود بازیکن محق است. اگر در بخش قبل صحبت‌هایم از حقوق هواداران و باشگاه دفاع کردم بالاخره بازیکنی که روی پول و قراداش حساب باز کرده وقتی بدقولی‌ها را می‌بیند، تمرکزش را از دست می‌دهد و این موضوع در بخش فنی کار او نیز تاثیرگذار است. در زمان ما زیاد این اعداد و ارقام و بخش مالی قراردادها مطرح نبود و بیشتر بحث پرسپولیس مطرح بود.  

عبدی در پایان تصریح کرد: برای حل و فصل این مسائل، تنها یک راه وجود دارد و آن‌هم خوش قولی و احترام به تعهدات است و راه حل دومی وجود ندارد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 مهر 1399، کد خبر: -، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
بازیکنای پولکی به هیچ دردی نمی خورن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
اتفاقا این تیم نسبت به تیم حریف از انسجام بیشتری برخوردار است و قدر پیش کسوت های خودش رو می‌دونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
بزرگترین اشتباه ما پرسپولیسی ها اینه که نتوانیم مثل قبل پشت هم دیگه باشیم و از تیم حمایت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
واقعا دم پرسپولیسی ها گرم که اینطوری مردونه پشت هم وایمیسن تا مشکلات درونی و بیرونی باشگاه حل بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
جمع پرسپولیسی ها اینجا جمعه! واقعا چرا فکر کردید زیادید و همیشه این توهم رو داشتید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین