پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مدیریت  مانند پلیس راهنمایی  بایدتوان قضاوت داشته باشد، گفت:،   چون هر فرد ظرفیت و جایگاه خاصی دارد  باید مدیر  ضعف‌ها و نقاط  قوت افراد را شناسایی و بر اساس توانایی که دارند به آن‌ها مسئولیت واگذار کند.

شعارسال: با برگزاری مراسمی با حفظ همه پروتکل های بهداشتی و درمانی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل بیمارستان  شهدای گمنام، دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد  طی حکمی دکتر امیر عبداله آزادی را به سمت سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب کرد  واز خدمات دکتر یاسر عسکری رئیس سابق بیمارستان تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مدیریت  مانند پلیس راهنمایی  بایدتوان قضاوت داشته باشد، گفت:  چون هر فرد ظرفیت و جایگاه خاصی دارد  باید مدیر  ضعف ها و نقاط  قوت افراد را شناسایی و بر اساس توانایی که دارند به آنها مسئولیت واگذار کند.

بهور در ادامه با تاکید بر اینکه  مدیر باید شنونده فعالی باشد و نظرات را بشنود و با کارشناسان هم فکری گفت:   هنر بزرگ مدیران شناسایی پتانسیل ها است.

وی به منابع انسانی در هر سازمان مبنی بر اینکه حرف اول را می زند، گفت، افزود:  تعارض منافع آفت یک سامان است.

وی در ادامه به رویکردها در مدیریت خود اشاره کرد و افزود: در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برنامه محوری، کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع ، و توجه به سند راهبردی سازمان قرار داردد 

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی  تا سال 1404سازمانی چابک، پویا و سر آمد است و  اعتبار بخشی، هتلینگ و کمیته های بیمارستانی باید به دقت رصد و پایش شوند.

آزادی  مدیر جدید بیمارستان هم با ذکر این مسئله که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید دینمان را به شهدا ادا کرده  و پاسدار خونشان باشیم گفت:  از تمامی  همکارانم می خواهم با تمام ظرفیتی که دارند  به بنده کمککنند و   دست تمامی شما را به گرمی می فشارم  و انتظار همکاری و همراهی دارم.

سرپرست جدید بیمارستان شهدای گمنام گفت:  در شرایط سخت تحریم های ظالمانه  آمده ام که  به مردم عزیز هم استانی و کشورمان خدمت کرده  و از شما همکاران عزیز یاری می خواهم .

متن حکم سرپرست جدید بیمارستان شهدای گمنام به شرح زیر است

نظر به  تعهد و تخصص و شایستگی  جنابعالی،  به موجب این حکم به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای گمنام  تامین اجتماعی یاسوج منصوب می شوید امید است  با استعانت از خداوند سبحان و ضمن رعایت جهات شرعی و قانونی و توجه به مصالح و منافع سازمان و با استفاده از تمامی ظرفیت هاو سرمایه ها ی انسانی متخصص و مجرب ضمن اقدامات توسعه ای ، با رویکرد برنامه ای و استقرار نظام پایش عملکرد نسبت به انجام امور محوله موفق باشید 

 
اهم امور محوله شما به شرح زیر ابلاغ میگردد .
 
1- تکریم ارباب رجوع ، دلسوزی و جدیت در حل مشکلات و حمایت از حقوق بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان
 
2- توجه به برنامه محوری جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده  و ارائه گزارشات منظم از میزان پیشرفت  برنامه ها
 
3- توجه ویژه به سرمایه های انسانی به عنوان مهمترین منبع سازمانی و تلاش در راستای توسعه و توانمند سازی آنان و تقویت روحیه تعامل و هم اندیشی
 
4- توجه به اصلاح و بهبود فرایندها و استفاده از روشهای نوین الکترونیکی
 
5- برقراری تعامل سازنده با روسای  ادارات ستادی جهت رسیدن به اهداف تعیین شده و خدمت رسانی بیشتر به مردم 
 
6- بازدیدهای منظم از مجموعه تحت اختیار و برگزاری نشست ها ی منظم با همکاران جهت اصلاح امور
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 25 مهر1399، کدخبر: -، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
انشالله در خدمت به مردم موفق باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
امیدواریم این مدیریت جدید بتونن در راستای بهبود هرچه بیشتر کرونا در یاسوج تلاش میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین