پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان از افتتاح مرکز جذب سرمایه‌گذار خارجی استان گلستان در چند روز آینده خبر داد.

شعارسال: محمود ربیعی، در کارگروه اشتغال استان با اشاره به اينکه اين مرکز به زودي در گلستان افتتاح مي‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال باید آخرین گزارش از سرمایه‌گذاری خارجی خود را در یک سال گذشته ارائه دهند. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ادامه داد: بر اساس اين طرح برنامه‌هايي براي اشتغال‌زايي مناسب اجرايي مي‌شود تا بيکاري از اين استان برچيده شود. همچنين در بخش درآمد پایدار و ۸ درصد رشد اقتصادی باید آخرین اطلاعات یک سال گذشته دسته‌بندی و جمع‌بندی شود. به گفته وی، آمار و ارقام استان در بخش‌های مختلف باید بررسی و اعلام شود. همچنين لزوم شفافسازی آمار اشتغال در استان گلستان در اجراي اين طرح مورد تأکید است و بخشی از آمار و ارقام که مرکزی است باید کشور به استان گلستان ارائه کند. برخی آمارها هم باید در استان جمع‌آوري شود. در دو هفته آینده کمیتهای در این راستا تشکیل و گزارش آن به ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام مي‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت جوان آنلاین،تاریخ انتشار: 31شهریور1395، کدخبر: 812754: www.javanonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین