پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۳۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کلیپی توسط رسانه مکتوبات منتشر شده و در آن ادعا شده است که دانشگاه الزهرا با شکافتن دیوار پشت خانه افراد وارد منزل شده و تمامی وسائل را برده و درب را از پشت جوش داده است. بدون جهت گیری تائیدی یا تکذیبی و به منظور ایفای رسالت حرفه‌ای اقدام به انتشار خبر کرده ایم و انتظار دریافت توضیحات و شفاف سازی داستان از طرف دانشگاه الزهرا را داریم.
شعار سال: بيست و سوم مهر ماه، دانشگاه الزهرا حوالى ظهر خيلى بى سر و صدا اقدام به شكافتن ديوار پشتى يكى از خانه هايى كه مشرف به محوطه دانشگاه است مى نمايد و پس از ورود به خانه درب ورودى خانه را با جوش مسدود مى نمايند و شروع به تخليه خانه مى كنند و تمام وسايل خانه را به دانشگاه منتقل مى نمايند و اقدام به تخريب و غيرقابل سكونت نمودن خانه مى كنند.صاحبخانه در منزل نبوده است و همسايه كنارى به طور اتفاقى متوجه صداى تخريب مى شود و اهالى را مطلع مى نمايد.

پس از حضور اهالى و پرس و جوى ماجرا، نماينده دانشگاه اظهار مى دارد كه تخليه و تخريب خانه با اذن صاحب خانه و توافق با ايشان صورت مى گيرد، اما وقتى كه اهالى با صاحب خانه تماس مى گيرند ايشان اظهار بى اطلاعى مى كند و گفته هاى دانشگاه را تكذيب مى نمايد و سريعا خود را به محل مى رساند. ماجرا را در فيلم بالا از زبان خودش مشاهده نماييد.

سوال اینجاست که ، چه كسى اجازه چنين رفتارى را به دانشگاه مى دهد؟ آيا مسئولين از وضع مردم خبر ندارند؟ ايا وضعيت بد اقتصادى و درگيرى مردم با ويروس كرونا را نمى بينند؟ آيا اين رنج ها كافى نيست؟ آیا کسی نیست به داد مردم برسد؟

منتظر دریافت توضیحات دانشگاه الزهرا در خصوص خبر فوق با رویکرد شفاف سازی هستیم .
 
تعداد بازدید : 17
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال  تلگرامی مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
یعنی چی واقعا؟؟؟!!!یعنی دانشگاه دزدی به این اشکاری کرده؟؟!! اونم الزهرا؟؟؟باور نکردنیههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
0
باور نكردني بودنش به كنار كلي تلاش كردم اين ويديو رو باز كنم باز نشد ميشه براي من ايميل بشه؟
کورش
Germany
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
کلیپ براحتی باز شد.. برگی زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین