پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
واقعا در عصر جدید برای دیده شدن و ارائه برنامه، نباید معطل تلویزیون بود. الان برخی از افراد در شبکه‌های مجازی بیشتر از آنتن صداوسیما دیده می‌شوند.
شعار سال: فردوسی‌پور بعد از حذف برنامه نود از شبکه سه، تصمیم گرفت در در یک شبکه اینترنتی با همکاری فیلیمو و کافه بازار برنامه‌ای بسازد به نام «99». ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر صداوسیما) اما در برابر او ایستاد و اعلام کرد که فردوسی‌پور حق ندارد چنین برنامه‌ای بسازد.

ساترا اعلام کرد به دلیل موانع حقوقی، قضایی و امنیتی و عدم دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، مجوزی برای برنامه جدید عادل فردوسی‌پور صادر نشده است. البته این تصمیم عجیب نیست. بالاخره صداوسیما دوست ندارد، مرد محبوب سال‌های طولانی تلویزیون تبدیل به یک رقیب جدی شود.

آنها با خود فکر می‌کنند برای صداوسیمایی با این عظمت، زشت است که یک برنامه اینترنتی که مردم باید برای دیدن آن پول بدهند، بیشتر از فوتبال برتر که مجانی پخش می‌شود، بیننده داشته باشد.

در این نوشتار می‌خواهم یک پیشنهاد ساده به عادل فردوسی‌پور بدهم. حالا که به هر بهانه‌ای به دنبال دیده نشدن تو هستند، احتیاجی نیست در جایی باشی که محتاج مجوز این حضرات باشد. خدا شبکه‌های اجتماعی را از ما نگیرد.

صفحه اینستاگرامی راه بنداز و در آنجا عاشقان فوتبال را سیراب کن. مگر نه اینکه آقامیری روحانی خلع لباس شده در عصر کرونا منبرهای خود را به صورت مجازی پخش کرد و سخنرانی‌های او بالغ بر 3 میلیون نفر بازدید کننده داشت.

واقعا در عصر جدید برای دیده شدن و ارائه برنامه، نباید معطل تلویزیون بود. الان برخی از افراد در شبکه‌های مجازی بیشتر از آنتن صداوسیما دیده می‌شوند.

بامزه این است که برخی از برنامه‌های رسانه به ظاهر ملی که دیده می‌شوند و به اصطلاح سروصدا می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌اند و مردم آنجا فهمیده‌اند که مثلا دو شب پیش در تلویزیون چنین حرفی زده شده است یا گزارشی جنجالی پخش شده است.

طرفدارن فردوسی‌پور در شرایطی که فوتبال ایران در بحرانی‌ترین روزهای خود است و تقریبا بی‌کفایتی از در و دیوار آن بالا می‌رود، تشنه برنامه‌ای مثل 90 هستند. یادمان نرفته است که تا وقتی 90 نبود، مدیران بی‌کفابت نمی‌توانستند اینگونه در فوتبال ایران جولان بدهند و کسی به آنها نگوید بالای چشم‌شان ابرو است.

برنامه جایگزین نود هم که بیشتر یک جُنگ شادی است. جوانی که در کنار فردوسی‌پور، نامی برای خود دست و پا کرده است و امروز جای استاد نشسته است، بیشتر به فکر گفت‌وگوهای طنز با اهالی فوتبال است و دوست دارد همه از برنامه‌اش راضی باشند و به کسی برنخورد.

فردوسی‌پور پر از ایده‌های جذاب است و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به خوبی پوشش دهنده این خلاقیت باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 25 مهر 1399، کد خبر: 751482،  www.asriran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا براي چي هر طور شده ميخوايد جلوي اين استعداد رو گبريد و نذاريد تو هيچ كجايي برنامه نسازه؟ چه گناهي كرده واقعا جز شفاف سازي؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین