پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
هوشیار زیباری پس از یک هفته جنجال بر سر سخنانش علیه الحشد الشعبی، در گفت‌و‌گویی مدعی تحریف سخنانش شد.
شعارسال: «هوشیار زیباری» از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق، در سخنانی به تعریف و تمجید از الحشد الشعبی پرداخت.

او به خبرگزاری العهد نیوز عراق گفت: «من به الحشد الشعبی حمله نکردم و برخی سخنانی می‌گویند که من نگفته‌ام. با تحریف سخنانم در خلال مصاحبه‌ام با شبکه آمریکایی الحره، به من خیانت شد.»

هوشیار زیباری در ادامه تأکید کرد: «الحشد الشعبی نیروی مجاهدی است که توهین به آن و نادیده گرفتن فداکاری‌هایش ممکن نیست. روابط تاریخی میان فرماندهان الحشد الشعبی با قهرمانان صحنه مبارزه، عامل پیوند ما با آن‌هاست.»

این شخصیت کرد عراق، الحشدالشعبی را نهادی برخاسته از قانون اساسی دانست که تلاش‌هایش در راستای پیروزی بر داعش انکار ناپذیر است.

سخنان هوشیار زیباری بعنوان وزیر خارجه اسبق عراق، در گفتگو با شبکه آمریکایی الحره، در یک هفته گذشته موجی از اعتراضات علیه وی را در عراق به راه انداخته است. 

زیباری در این گفتگو مدعی شده بود که حمله به پایگاه آمریکایی «الحریر» در اربیل به این دلیل صورت گرفت که گروه‌های مقاومت گمان می‌کنند منطقه کردستان به آمریکا نزدیک است.

امروز نیز تعدادی از طرفداران الحشد الشعبی در بغداد مقابل مقر حزب دموکرات کردستان تجمع کرده و توانستند وارد این ساختمان شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۷۲۶۰۰۰۱۹۴:www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
خیلی خوب شد موضع شو عوض کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
امريكا روز به روز به دنبال ضعيف كردن اين گروه هست كه در مقابل داعش ايستادگي ميكنه بايد بود و ديد كه اين خود امريكاست كه ضعيف خواهد ماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین