پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کمپین جمع آوری گرای دقیق تحریم برای آمریکا و غرب با هشتگ #روایت_تحریم با لیدری اصلاح طلب ها و جریان های مشکوک انجام شد.

شعار سال: طی روز‌های گذشته پویشی برای بیان نقاط آسیب پذیر از تحریم‌ها در کشور در فضای مجازی راه اندازی شده که لیدر آن برخی اکانت‌ها در پوشش انقلابی، ابتکار معاون رئیس جمهور و عبدالله رمضان زاده از عوامل براندازی سال ۸۸ و بازداشتی‌های آن روزهاست.

این کمپین در شرایطی که بسیاری از کارشناسان به بی عملی عامدانه دولت دربرابر حل مشکلات مردم اعتراض دارند عملا کلان داده‌هایی از نقاط اثرگذاری تحریم بر مردم را در اختیار غرب و ایالات متحده قرار می‌دهد تا احتمالا دشمن برای افزایش فشار بر کشور هوشمندانه‌تر عمل کند.

برخی از اکانت‌ها نیز در فضای مجازی وجود دارد که با نام و نشان انقلابی، به شکل عجیبی در بزنگاه‌ها دشمن را همراهی کرده و اصرار دارند با انتشار مطالب ارزشی یا عباراتی مانند «ما اصولگراها» یا «ما انقلابی ها» برای اقدامات رسانه‌ای دشمن ارزش افزوده ایجاد کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دانا، تاریخ انتشار 26 مهر    99، کد خبر:   1658036، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
اصلاح طلب ها نمیدونم چرا همیشه گرا میدن ... واقعا باید فکری کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
انقد از اين ها حرف زديم مردم فكر ميكنن واقعا تموم مشكلات ما به دست امريكا و غرب باز ميشه بايد فرهنگمون رو عوض كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین