پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
سرمربی تیم‌ملی تالو گفت: بدون هدف تمرین کردن در طولانی مدت برای هیچ ورزشکاری خوب نیست، فدراسیون در تلاش است لیگ را برگزار کند.
شعار سال: فرشاد عربی، سرمربی تیم‌ملی تالو، درباره برگزاری مسابقات آنلاین ووشو اظهار کرد: از زمانی که کرونا باعث تعطیلی و لغو تمام مسابقات و اردوها شد تقریبا بازیکنان همه به‌صورت انفرادی و بدون هدف تمرین می‌کردند. این نحوه حفظ آمادگی در این شرایط تنها راه ممکن بود اما قطعا وقتی زمان این شکل از تمرین هم طولانی شود روی انگیزه و هدف ورزشکاران تاثیر منفی خواهد گذاشت.

او اضافه کرد: به همین دلیل فدراسیون برنامه‌ریزی کرد و برگزاری مسابقات آنلاین مجازی طراحی شد که دو مرحله هم به‌صورت مقدماتی و هم به‌صورت فینال برگزار شد. خوشبختانه استقبال خوبی هم شده بود و یکی از مزایای آن هم حق شرکت برای همه ووشوکاران بود. چون ما برای انتخابی‌ها و قهرمانی کشور سهمیه‌بندی داریم یعنی از هر استان و هر رده سنی تعداد محدودی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند اما در این دوره شرکت برای همه آزاد بود.

عربی در پایان درخصوص تصمیم فدراسیون برای از سرگیری رقابت‌های لیگ گفت: تا جایی که من در جریان هستم به دلیل مشخص نبودن تاریخ برگزاری مسابقات فعلا اردوهای تیم‌ملی به صورت گروهی برگزار نخواهد شد و بازیکنان انفرادی تمرین خواهند کرد. اما فدراسیون در تلاش است با گرفتن مجوزهای لازم از ستاد مبارزه با کرونا برنامه‌های لیگ را بررسی و در صورت مهیا شدن شرایط لیگ را آغاز کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26 مهر 1399، کد خبر: 4956563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
به نظر من كه كار اشتباهي ميكنن بخوان تو اين وضعيت كمرونا همچين كار پر ريسكي رو انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین