پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در سفر به خوزستان، ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث و مهم راه‌سازی گفت: استان خوزستان حدود ۱۲هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و از لحاظ تردد جاده‌ای مقام دوم را کشور دارد

شعار سال: خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مهم راه‌سازی و همچنین بررسی میزان پیشرفت فیزیکی برخی از آن‌ها، از محور اصفهان تا بهبهان به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث منطقه برای ارتباط و دسترسی بیشتر خوزستان به مرکز کشور، یاد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این محور دارای ۹ کیلومتر تونل و تعداد ۱۱ دستگاه پل خواهد بود که عملیات اجرایی آن به ‌زودی آغاز خواهد شد و از این طریق با ایجاد مسیرهای دسترسی مناسب، بهبهان و دیگر شهرهای مجاور آن به مرکز کشور، وصل می‌شوند.

خادمی به پروژه چهار خطه مسیر اهواز به بهبهان اشاره ‌کرد و افزود: این محور بخشی از مسیر ۵۵۰ کیلومتری اهواز تا شیراز هست که باید چهار خطه شود و بخش قابل توجهی از این مسیر اجرا شده عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بخشی از این محور شامل راه ارتباطی اهواز، رامهرمز به بهبهان و بخشی دیگر آن، مسیر بهبهان - پل خیرآباد به سمت گچساران را تشکیل می‌دهد که این قسمت در استان خوزستان واقع شده است.

وی بابیان اینکه بخش دیگر این مسیر از گچساران به شیراز است، تصریح کرد: پروژه چهار خطه اهواز به شیراز از لحاظ اقتصادی برای مردم و دسترسی محصولات کشاورزی به بازارهای هدف بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

معاون وزیر، از این مسیر به‌ عنوان یکی از محورهای ترددی شرق به غرب در جنوب کشور، یاد کرد که ۱۴۰ کیلومتر آن باقی مانده است و حداکثر تا سه سال آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی در پایان بابیان اینکه استان خوزستان حدود ۱۲هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و از لحاظ تردد جاده‌ای مقام دوم را کشور دارد تأکید کرد: تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه از بودجه سال جاری، منابع ملی شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:26مهر1399، کدخبر: 982946، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
استان های مرزی واقعا نیاز به توجه بیشتری دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
خوزستان واقعا يكي از استان هاي ناديده گرفته شده از اول تاريخ هست و اين نكته ميتونه در اينده باعث مهاجرت هاي شديد از خوزستان بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
خوزستان واقعا نميدونم چرا اين همه در تخصيص بودجه ها باهاش بد رفتاري صورت ميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین