پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
دبیر نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) اسامی فیلم‌های مستند و انیمیشن پذیرفته‌شده در این جشنواره را اعلام کرد.
شعار سال: حسین یزدانشناس، دبیر نهمین جشنواره‌ فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) در گفتگو با ایرنا افزود: هیئت انتخاب فیلم‌های انیمیشن جشنواره امید شامل هاجر مهرانی، آمنه منشی‌زاده و قاسم هاشمی از میان بیش از سی اثر ارسالی هفت اثر را برای حضور در بخش انیمیشن جشنواره امید انتخاب کردند.

اشک باران ساخته اسماعیل عباسی، پژواک ساخته برزان رستمی، سرو ساخته خشایار الوندی، کاکایی ساخته زهرا ملایری، پرنده کاغذی ساخته راضیه محمدی، یاعلی ساخته علی‌رضا خوش‌کام و کلاف ساخته ملیحه غلام‌زاده انیمیشن‌های پذیرفته‌شده در نهمین جشنواره امید هستند.

یزدانشناس افزود: همچنین هیئت انتخاب فیلم‌های مستند شامل آزاده موسوی، زینب تبریزی و مهدی بخشی‌مقدم پنج فیلم مستند را برای حضور در بخش فیلم‌های مستند جشنواره انتخاب کردند: آشو ساخته جعفر نجفی، هلولا ساخته زهرا مرادی، عروسک‌ها بر آب می‌میرند ساخته فائزه کریمی، بهای خون ساخته مرجان خسروی و کاغذ کاهی ساخته مهرداد خاکی فیلم‌های مستند این دوره از جشنواره خواهند بود.

دبیر جشنواره امید گفت اعضای هیئت‌های انتخاب جشنواره از میان دانش‌آموختگان رشته‌های هنر دانشگاه‌های کشور انتخاب شده‌اند که تجارب ارزنده‌ای در تولید آثار انیمیشن و مستند و حضور در جشنواره‌های معتبر و دریافت جوایز در سطح ملی و بین‌المللی دارند.

هاجر مهرانی، کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر و سازنده انیمیشن‌های نمکی و داش‌آکل است. آمنه منشی‌زاده، کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه سوره و سازنده انیمیشن پریوش و قاسم هاشمی کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه شاهد و مدرس دانشگاه است.

آزاده موسوی دانش‌آموخته سینما از دانشگاه هنر، کارگردان مستندهای از ایران یک جدایی و در جست‌وجوی فریده است و به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار سال ۲۰۲۰ حضور داشته؛ زینب تبریزی دانش‌آموخته سینما از دانشگاه هنر و کارگردان مستندهای سلاطین خیابان‌ها، والسی برای تهران و تمام چیزهایی که جایشان خالی است و مهدی بخشی مقدم دانش‌آموخته کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه تهران، کارگردان مستندهای اسب چوبی، صد و سه روز و خانه‌ای برای تو است.

نهمین جشنواره‌ فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید)، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از ۵ تا ۸ آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27 مهر  1399، کد خبر: 84079454،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
واقعا بايد دست اين هنرمند هارو طلا گرفت كه حتي تو دوره كرونا هم كار خودشون رو انجام دادن و پا پس نكشيدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین