پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از تفاوتی که مسئولان میان این باشگاه و دیگر باشگاه‌های پرطرفدار می‌گذارند، گفت: درخواست ما از فدراسیون فوتبال این است که همه را به یک چشم ببینند.
شعار سال: ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در خصوص تاخیر یک هفته‌ای لیگ به برنامه "ورزش ایران" رادیو ایران گفت: مثل فصل گذشته که لیگ را با تاخیر ۴۵ روزه آغاز کردند و تیمی مثل سایپا لطمه‌ی زیادی ازین اتفاق دید امسال هم تاریخی را اعلام و الان یک هفته رقابت‌ها را به عقب انداختند و دلیل آن هم نا آمادگی تیم‌های بزرگ است و این باعث می‌شود آن‌ها آماده‌تر شوند و تیم‌هایی مثل سایپا که با برنامه ریزی پیش رفتند با مشکل مواجه شوند و این تبعیض است و باید عدالت را برقرار کنند و از نظر من این تاخیر هیچ ربطی به کرونا ندارد و خواسته‌ی ما از فدراسیون این است که همه را به یک نحو ببینند و بین تیم‌های پرطرفدار و بزرگ با تیمی مثل سایپا که برای فوتبال ایران زحمت بسیار می‌کشند نباید فرقی را قائل شوند.
صادقی پیرامون جدایی بازیکنان تاثیر گذار این تیم و جایگزینی بازیکنان دیگر ادامه داد: قرار بر این بود که شاکله تیم حفظ شود و شش بازیکن دیگر اضافه کنیم، اما قیمت بالای بازیکنان شرایط را طوری جلو برد که نتوانستیم بازیکنان تاثیر گذار خود نظیر آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان و خالد شفیعی را حفظ کنیم و با مبالغ بالایی به تیم‌های دیگر رفتند، اما امیدواریم که با جوانان با انگیزه‌ای که در اختیار داریم نتایج خوبی را در لیگ امسال رقم بزنیم.
سرمربی سایپا در خصوص اردوی پنج روزه کردان گفت: این اردو کمک بسیاری کرد که تیم نقاط ضعف و قوت خودشو شناسایی کند و در پایان این اردوی پنج روزه با سپاهان اصفهان دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم که در پایان این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و تغییرات زیادی که در تیم داشتیم باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شد.
صادقی درپایان در خصوص فهرست منتشر شده‌ی فدراسیون فوتبال درباره‌ی مربیانی که مدرک حرفه‌ای داشتند به رادیو ایران گفت: اسم من در آن فهرست نبود و نیاز است که این مدرک را داشته باشم، اما نکته‌ای که است اسفند سال گذشته قرار بر این شد دوره پیشرفته مربیگری برگزار شود و ما در آن کلاس‌ها ثبت نام کرده بودیم که آن دوره به دلیل کرونا برگزار نشد و دوره‌ی حرفه‌ای مربیگری دوره‌ای ۴ ساله است و در چهار دوره برگزار می‌شود که خیلی از بزرگان همچنان مرحله‌ی آخر آن را نتوانسته اند بگذرانند و با توجه به نسل جدیدی از مربیان که وارد چرخه‌ی لیگ شده اند کمیته‌ی آموزش میبایست این دوره‌ها را هرچه زودتر برگزار کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۸۴۶۷۲، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
کرونا همه مسابقات رو به تعویق انداخت. این مسئله برای خیلی ها خوب بود چون آمادگی حضور در مسابقات رو نداشتند اما خب برای خیلی ها هم ضرر شد. البته اینکه بین تیم ها فرق میذارن تو ایران یه چیز عادیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
یعنی خداییش انصاف نیست که لیگ برای چنتا تیم بزرگ بخواد این همه معطل بمونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
همیشه تو هرچیزی کشور ها بخش های کوچیک رو قربانی بخش های بزرگ میکنه و این فرهنگ خوبی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
تیم سایپا هم دنبال بهونه گیری هست حالا چند روز تو هم صبر کن چی میشه مگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
فدراسیون استقلال و پرسپولیس و فقط تیم می‌دونه آخر سر بعد کلی دوندگی باشگاه های دیگه رو تازه تو نوبت بررسی قرار می‌ده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
همیشه در ایران تیم های کوچیک قربانی خواسته های تیم برگ میشن این اولیش نبوده اخریش هم نخواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
اصلا مایی که داریم تیم کوچیک و بزرگ سوا میکنیم خودمون هیزم به اون اتیش داریم اضافه میکنیم همه تیم ها بزرگ هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
این همه پربحث بودن مطلب نشون از اهمیت اونداره واقعا برای چی باید لیلی به لالای این تیم ها گذاشته بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین