پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
مقایسه نرخ باروری کشور از سال ۱۳۲۹ تاکنون و تطبیق آن با نرخ باروی در چند کشور خاص (روسیه، آمریکا، چین، رژیم صیهونیستی) حقایق جالبی را افشا می‌کند. در سال ۱۳۹۸، رژیم صیهونیستی با ضریب ۳/۲ در صدر نرخ باروری بین چند کشور مورد اشاره قرار داشته و  ایران با ۱/۶ در قعر جدول قرار دارد.
شعارسال: استعمار جدید برخلاف رویه‌های استعماری در گذشته، صرفا با حمله نظامی، مداخلات مستقیم جاسوسی و مطیع سازی بزرگان یک کشور، ورود نکرده و بدلیل هزینه‌های الگو‌های قدیمی، مدل‌های جدید استعماری را با ایجاد انحراف در نظام‌های برنامه ریزی و سیاستگذاری، نظام‌های قانونگذاری و نظارتی، ایجاد انحرافات فرهنگی و افزایش گرایشات به لذت و لحظه، ایجاد انحراف در ارزش‌ها و ارزشمند شدن مال و دارایی بجای ساخت و تقوا، ایجاد انحراف در نظام‌ها و طرح‌های اجرایی منجر به هدر رفت منابع و منافع و. دنباله گیری می‌کند.

برخی از تئوریسین‌ها معتقدند که طرح تنظیم خانواده که از سال ۷۰ کلید خورد، یکی از عملیات‌های جریان نفوذ داخلی بوده است. تحرک شدید عوامل این جریان و ایجاد مانع علیرغم تأکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر تغییر سیاست‌های کاهش جمعیت، حکایت از این دارد که متاسفانه از ابتدا تصمیم‌گیران کشور تحت تأثیر جریان نفوذ، بشکلی نادانسته تن به این سیاست دادند.

تعداد بازدید : 4

برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
انشااله یک روزی این مشکل هم برطرف شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
الان دشمن دست گذاشته روي جمعيت ما و بايد هرطور شده با هر وضعيت اقتصادي كه شده با توكل بر خدا نرخ باروري رو بالا ببريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
به خاطر پارازیت و سموم کشاورزی و استرس خیلی روی ناباروری تاثیر میزارع
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین