پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۵۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: پس از تصویب کلیات این طرح، جزئیات آن برای بررسی کارشناسی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شد تا پس از انجام کار کارشناسی مجدد به صحن کمیسیون ارائه شود.

شعار سال: احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

 
وی افزود: این طرح به دنبال ساماندهی شبکه ملی اطلاعات و نیز استفاده از توان و ظرفیت داخلی برای این منظور و گسترش اقتصاد دیجیتال است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: پس از تصویب کلیات این طرح جزئیات آن برای بررسی کارشناسی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شد تا پس از انجام کار کارشناسی مجدد به صحن کمیسیون ارائه شود.
 
راستینه خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز اخبار مربوط به حوزه ورزش کشور نیز مطرح و بررسی شد و بر این نکته تأکید شد که دولت ظرف یک ماه آینده لایحه باشگاه‌داری را به مجلس و کمیسیون فرهنگی ارائه کند که این موضوع مورد تأکید معاون پارلمانی وزیر ورزش نیز بود.
 
وی افزود: در ادامه این جلسه موضوع اولویت‌های کاری کمیسیون که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه شده بود، مطرح و نظرات اعضا در این باره اخذ شد که بحث جمعیت و خانواده و نیز فضای مجازی به عنوان دو اولویت اصلی کمیسیون مدنظر قرار گرفت و اولویت‌های بعدی کمیسیون در جلسات آینده مشخص خواهد شد.
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانا، تاریخ انتشار: 6 آبان1399، کدخبر:-، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
اسم شبکه ملی اطلاعات که میاد ادم مو به تنش سیخ میشه میترسم از اینکه این ها بخوان اینترنت رو ملی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
الان واقعا به نظرتون ما انقد دیتا فارسی داریم که بتونیم تامین کننده نیاز اینترنتی مردم باشیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
شبکه ملی اطالاعات رو باید داشته باشیم البته این ربطی به عدم دسترسی به اینترنت نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین