پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
کناری: محدودیت‌های ترافیکی در شهر یاسوج به زودی اعمال خواهد شد و به صورت جدی پیگیری می‌شود، موضوعی که وجود دارد این است که بازار عمده فروشان ما به صورت صد در صد اماده انتقال عمده فروشان است که اگر زودتر افتتاح شود باعث می‌شود بخشی از شهر یاسوج خلوت‌تر شود.

شعار سال: فرماندار بویراحمد در جلسه ستاد کرونا در خصوص وضعیت شهرستان بویراحمد از نظر ابتلایان به کرونا ویروس گفت: 18 هزار و 393 نمونه گیری در سطح شهرستان انجام شده است که 5 هزار و 341 مورد مثبت اعلام شده است.

کناری گفت: تا کنون از این تعداد 4 هزار و 61 مورد بهبودی پیدا کرده اند که تعداد افراد در قرنطینه، بستری و در بخش آی سی یو نیز و هزار و 200 نفر هستند، 88 نفر از فوتی های استان نیز مربوط به شهرستان بویراحمد است.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: روز گذشته تعداد بستری های ما بیشتر از تعداد ترخیصی ها بوده است، ما 42 نفر بستری و 33 نفر بستری شده اند، خیلی از همکاران ما در بنیاد مسکن شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند و می توان گفت یک زنجیره تشکیل شده است، اکنون درخواست ما این180 دهیاری شهرستان و بنیاد مسکن شهرستان به مدت یک هفته تعطیل شوند.

وی افزود: محدودیت های ترافیکی در شهر یاسوج به زودی اعمال خواهد شد و به صورت جدی پیگیری می شود، موضوعی که وجود دارد این است که بازار عمده فروشان ما به صورت صد در صد اماده انتقال عمده فروشان است که اگر زودتر افتتاح شود باعث می شود بخشی از شهر یاسوج خلوت تر شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 10 آبان 1399، کدخبر: -، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
بوير احمد اصلا وضع خوبي در زمينه كرونا نداره راستش رو بخواد مردم اصلا رعايت نميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
عجب وضعی شده این کرونا. باید برنامه کشوری براش ریخته و اجرایی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین