پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون استخدام سه درصد معلولان در دستگاه های دولتی که سالهای گذشته تصویب و ابلاغ شده است باید اجرایی شود.

شعارسال: احمد امیرآبادی فراهانی عصر جمعه در همایش بزرگداشت روز ناشنوایان در قم افزود: مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری اجرای این قانون، باید دولت را در رفع معضلات اقتصادی به ویژه بیکاری جوانان و معلولان کمک دهد، زیرا امروز خانواده های بسیاری با بیکاری جوانان مواجه هستند.

وی با بیان اینکه معلولان و کسانی که عضوی از بدن آنها نقصی دارد، باید اراده و استقامت داشته و هیچگاه احساس کمبود نداشته باشند، خاطرنشان کرد: شخصیت های بسیاری هستند که در حوزه های گوناگون به رشد و پیشرفت دست یافته اند، اما دارای معلولیت هایی هم بوده اند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه سلامت و درمان کشور، بر ضرورت توسعه و ارتقاء این خدمات تاکید کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد امکانات و زمینه مناسب در جامعه، تمامی معلولان بتوانند بر مشکلات خود غلبه کرده و به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت پیگیری قوانین از سوی نمایندگان مجلس، تصریح کرد: برخی از بخش ها و سازمان های تصمیم گیر در کشورمان همچون سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی وجود دارند که نمایندگان مجلس نمی توانند مستقیما از آنها سوال داشته باشند.

همایش بزرگداشت روز ناشنوایان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان با حضور جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی و اعضای کانون ناشنوایان استان قم در سالن بعثت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9مهر1395، کدخبر: 82250392: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین