پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
در مسجد کوفه نهمین دوره مسابقات ملی قرآن «السفیر» در حالی از روز جمعه آغاز شده که در این مسابقات ۳۰ قاری و حافظ قرآن از استان‌های مختلف عراق شرکت دارند.
شعار سال: این مسابقات با رعایت ضوابط و تدابیر بهداشتی و در سالن «جعفر الطیار (ع)» مسجد کوفه در حال برگزاری است و تا فردا، ۱۷ آبان‌ماه، ادامه دارد.
این مسابقات به همت دارالقرآن وابسته به بخش امور دینی تولیت مسجد کوفه و در دو بخش حفظ کل قرآن و تلاوت ویژه آقایان در حال برگزاری است.
محمد الموسوی، تولیت مسجد کوفه، ضمن سخنانی در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: تمسک به کلام وحی و اخلاق والای نبی مکرم اسلام برای ترویج مبانی صحیح اسلام و ارزش‌های رحمت و انسانیت و اخلاق و صفات پسندیده نبوی ضرورت امروز جامعه اسلامی است.

ذوالفقار حیدری، مسئول اطلاع‌رسانی تولیت مسجد کوفه نیز در این باره گفت: مشارکت قاریان و حافظانی از استان‌های غربی و منطقه کردستان عراق، این دوره از مسابقات ملی قرآن «السفیر» را متمایز کرده است.

در ادامه این مراسم، عادل الیاسری، مسئول دارالقرآن مسجد کوفه ضمن سخنانی گفت: ۳۰ قاری و حافظ قرآن در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و کمیته داوری نیز متشکل از اساتید و صاحب‌نظران قرآنی هستند.
وی افزود: مسابقات به مدت دو روز و در دو نوبت صبح و بعدازظهر ادامه پیدا می‌کند و عصر فردا و پس از پایان مسابقات، سه نفر برتر رشته حفظ کل قرآن و سه نفر برتر رشته قرائت از سوی رئیس بخش امور دینی تولیت مسجد کوفه و مسئول دارالقرآن این مسجد مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
نهمین دوره مسابقات ملی قرآن آغاز شد
 
نهمین دوره مسابقات ملی قرآن آغاز شد
 
نهمین دوره مسابقات ملی قرآن آغاز شد
 
نهمین دوره مسابقات ملی قرآن آغاز شد
 
نهمین دوره مسابقات ملی قرآن آغاز شد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۹۳۳۵۲۶، iqna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
این مسابقات باید در مدارس و البته دانشگاه ها فراگیر بشه تا اقبال عمومی در اون بیشتر جلوه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
مسابقات ملي قران بايد يه دوره اموزش قبلش داشته باشه تا مردم بتونن با اميد بيشتري در اين مسابقات شركت كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اتفاقا اين طرح با تموم تفكرات اسلامي ما سازگار هست و داره خيلي خوب پيش ميره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اينكه تو دل اين كرونا اين ها اين مسابقات رو برگزار ميكنن نشان از اهميت بالاي اين مسابقه داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین